BARCELONA, 2.PRETEKY: Nemecký pretekár tímu iSport International bol počas včerajšieho prvého kola obeťou taktickej chyby tímu, avšak úvodný získateľ pole position si dnes predsa prišiel pre víťaznú trofej.
Otočené poradie prvej osmičky na základe výsledkov včerajších dlhých pretekov, znamenalo najlepšiu štartovnú pozíciu pre dvojicu z tímu Racing Engineering na čele s Javierom Villom.
Smola Nicolasa Lapierra pokračovala aj dnes, keďže sa nepohol ani do zavádzacieho kola a z pod zadného krídla bolo viditeľné striekanie tekutiny pravdepodobne pre poruchu hydrauliky. Samotný štart pripomínal včerajšok. Zhasnutý motor na štarte u Pastora Maldonada znamenal opakovanie štartu a zároveň zavádzacieho kola.
Prvá zákruta bola opäť miestom kolízie, ktorá znamenala predčasný koniec pre Rodrigueza z tímu Minardi. Po prvom kole si Villa udržal svoju pozíciu lídra a postupne ho nasledoval na čele di Grassi, Senna a Glock.
Timo Glock vedomý si potenciálu svojho auta začal nesmiernu stíhaciu jazdu, ktorá znamenala zisk prvenstva už behom siedmich kôl a následujúc Villom, di Grassim a Sennou napokon doviedol svoj mnopost na prvom mieste.
V úplnom závere sa opätovnej smole nevyhol Pastor Maldonado, keď v predposlednej zákrute v snahe o lepšiu pozíciu pred súperom vyletel mimo trať, čo pre neho znamenalo celkovú klasifikáciu s jednokolovou stratou.
Foto: www.gp2series.com
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?