Napriek tomu, že český tím zaznamenal oproti piatku výrazné zlepšenie, Jan Charouz sa v Brands Hatch kvalifikoval až na 17. mieste.
Český tím musel trávil z piatka na sobotu veľa času v boxoch, ale podarilo sa mu vyriešiť chovanie auta. Charouz, ktorý jazdil s týmto autom naposledy v septembri si takisto viac veril a značne zlešoval svoje časy. Česko absolvovalo vo voľných tréningoch 19 kôl a najlepšie bolo to posledné, ktoré stačilo na 15. miesto.
Dôležitá kvalifikácia bohužiaľ potvrdila fakt, že český tím stále nenašiel cestu k jemnému vyladeniu auta pre nové pneumatiky a prázdnu nádrž. Charouz dosiahol svoje maximum v druhej a štvrtej kvalifikácii a skončil na celkovom 17.mieste. Nikto z tímu sa však nevzdáva, pretože náročná trať v Brands Hatch sľubuje náročné preteky.
Jan Charouz: "Dokázali sme oveľa lepšie vyriešiť nastavenia auta, než v piatok a ja som si takisto za volantom viac veril. Sedemnáste miesto nie je tým, v čo som dúfal. Jedno kolo na nových pneumatikách vyšlo nazmar pre iné pomalšie auto, ale úprimne povedané, nemám ten dojem, že by to výrazne ovplyvnilo celkové umiestnenie, stratil som niekoľko desatín. V pretekoch sa musím snažiť dostať dopredu, mojim cieľom je stále prvá desiatka. Auto je du dosť ťažké a je takisto veľká šanca, že sa objaví aj bezpečnostné auto. Obyčajne sa mi viac darí v pretekoch, než v kvalifikácii a budem bojovať až do šachovnicovej vlajky."
Zdroj: BPA sport marketing, a.s. Foto: A1 Grand Prix Media
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?