Brands Hatch - 1.tréning: Teoretický zisk druhého miestav celkovom hodnotení tlačí tím Veľkej Británie k úsiliu zaznamenávať dobré výsledky hněď od začiatku.
Robie Kerr, bol na atypickej trati anglického Brands Hatch v prvom meranom tréningu najrýchlejší, zato jeho úhlavný súper Nový Zéland sa potýkal s problémami a Jonny Reid sa tak musel uspokojiť až s 20.miestom. Druhé miesto sa ušlo expilotovi F1 Narainovo Karthikeyanovi z Indie, nasledovaný tímom Francúzska. Nemecký držiteľ titulu Nico Hülkenberg takisto nejazdil prevratné časy a jeho najrýchleší stačil na piaté miesto.
Jan Charouz si pri svojej tohtoročnej premiére zatiaľ iba spomína na časy z prvých pretekov šampionátu. Český rodák odjazdil celkovo 19 kôl a jeho najlepší čas sa v tabuľke výsledkov zaradil na 19.miesto.
Brands Hatch - výsledky 1.tréningu:
Por. Jazdec Tím Čas Odstup 1 Robbie KERR Veľká Británia 1:15.086 - 2 Narain KARTHIKEYAN India 1:15.661 +0.575 3 Loic DUVAL Francúzsko 1:15.813 +0.727 4 Jonathan SUMMERTON USA 1:15.815 +0.729 5 Nico HÜLKENBERG Nemecko 1:15.943 +0.857 6 Congfu CHENG Čína 1:16.169 +1.083 7 Alex YOONG Malajzia 1:16.229 +1.143 8 Sebastien BUEMI Švajčiarsko 1:16.381 +1.295 9 Adrian ZAUGG Južná Afrika 1:16.410 +1.324 10 Sean McINTOSH Kanada 1:16.419 +1.333 11 Alvaro PARENTE Portugalsko 1:16.423 +1.337 12 Jeroen BLEEKEMOLEN Holandsko 1:16.438 +1.352 13 Enrico TOCCACELO Taliansko 1:16.470 +1.384 14 Ananda MIKOLA Indonézia 1:16.709 +1.623 15 Allam KHODAIR Libanon 1:16.769 +1.683 16 Bruno JUNQUEIRA Brazília 1:17.117 +2.031 17 Richard LYONS Írsko 1:17.497 +2.411 18 Ian DYK Austrália 1:17.746 +2.660 19 Jan CHAROUZ Česká Republika 1:17.753 +2.667 20 Jonny REID Nový Zéland 1:19.341 +4.255 21 Juan Pablo GARCIA Mexiko 1:19.405 +4.319 22 Nur ALI Pakistan 1:19.568 +4.482
Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?