Posledné preteky druhej sezóny sú za dverami a do jazdeckej zostavy už zasahujú povinnosti v rozbehnutých šampionátov. Napriek tomu sa tu stále nájde elita motoršportu.
Tak ako v predchádzajúcom kole, získateľ titulu pre nemecký tím Nico Hülkenberg zasadne do národného monopostu aj v závere. Ako sme už informovali, českú reprezentáciu bude reprezentovať po dlhom čase Jan Charouz. Domáci tím Veľkej Británie však bude najsledovanejším zo strany miestnych fanúšikov a rolu možného získateľa titulu vicemajstra bude mať vo svojich rukách Robbie Kerr. Jeho úhlavným súperom bude Jonny Reid jazdiaci za Nový Zéland držiaci ťažko prekonateľný nádskok štrnástich bodov.
Nominovaní jazdci pre Brands Hatch:
Austrália - Ian Dyk* Brazília - Bruno Junqueira Kanada - Sean McIntosh, Kevin Lacroix* Čína - Congfu Cheng* Česká Republika - Jan Charouz* Francúzsko - Loic Duval, Jean Karl Vernay* Nemecko - Nico Hulkenberg Veľká Británia - Robbie Kerr, Oliver Jarvis* India - Narain Karthikeyan* Indonézia - Ananda Mikola, Moreno Soeprapto* Írsko - Richard Lyons, John O’Hara* Taliansko - Enrico Toccacelo, Michele Rugolo* Libanon - Allam Khodair*, Khalil Beschir, Alex Khateeb Malajzia - Alex Yoong, Aaron Lim* Mexiko - Juan Pablo Garcia* Holandsko - Jeroen Bleekemolen, Renger van der Zande* Nový Zéland - Jonny Reid, Matt Halliday Pakistan - Nur Ali* Portugalsko - Alvaro Parente, Joao Urbano* Južná Afrika - Adrian Zaugg, Gavin Cronje* Švajčiarsko - Sebastien Buemi, Marcel Fassler* USA - Jonathan Summerton*
Foto: A1Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?