Team Penske review - Z Japonska neodjíždějí Sam Hornish a Helio Castroneves v nejlepší náladě. Spousta okolností pokazila dobře rozjetý závod, který nakonec neměl ani jednoho zástupce z týmu Penske mezi prvními třemi.
Sam Hornish, 5. místo Nacházeli jsme si cestu skrz startovní pole a byli jsme připraveni skončit v první trojce, pokud bychom nevyhráli. Bohužel nám došlo palivo a vůz jsme museli znovu nastartovat. To nás stálo nejméně dvě pozice. Jsme jen pár bodů za loňskou pozicí, jestli vydržíme a budeme pracovat stejně jako loni, bude se nám dařit.
Helio Castroneves, 7. místo Po startu byl vůz fantastický, ale po prvních zastávkách se trochu změnil. Tlačil jsem až příliš a ke konci jsem se otřel o zatáčku číslo 4. Sedmé místo není co jsme chtěli, ale vzhledem k stavu vozu je to nejlepší možné umístění.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.