Team Penske review - Z Japonska neodjíždějí Sam Hornish a Helio Castroneves v nejlepší náladě. Spousta okolností pokazila dobře rozjetý závod, který nakonec neměl ani jednoho zástupce z týmu Penske mezi prvními třemi.
Sam Hornish, 5. místo Nacházeli jsme si cestu skrz startovní pole a byli jsme připraveni skončit v první trojce, pokud bychom nevyhráli. Bohužel nám došlo palivo a vůz jsme museli znovu nastartovat. To nás stálo nejméně dvě pozice. Jsme jen pár bodů za loňskou pozicí, jestli vydržíme a budeme pracovat stejně jako loni, bude se nám dařit.
Helio Castroneves, 7. místo Po startu byl vůz fantastický, ale po prvních zastávkách se trochu změnil. Tlačil jsem až příliš a ke konci jsem se otřel o zatáčku číslo 4. Sedmé místo není co jsme chtěli, ale vzhledem k stavu vozu je to nejlepší možné umístění.
foto: IndyCar MediaNejvětším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?