Team Penske review - Z Japonska neodjíždějí Sam Hornish a Helio Castroneves v nejlepší náladě. Spousta okolností pokazila dobře rozjetý závod, který nakonec neměl ani jednoho zástupce z týmu Penske mezi prvními třemi.
Sam Hornish, 5. místo Nacházeli jsme si cestu skrz startovní pole a byli jsme připraveni skončit v první trojce, pokud bychom nevyhráli. Bohužel nám došlo palivo a vůz jsme museli znovu nastartovat. To nás stálo nejméně dvě pozice. Jsme jen pár bodů za loňskou pozicí, jestli vydržíme a budeme pracovat stejně jako loni, bude se nám dařit.
Helio Castroneves, 7. místo Po startu byl vůz fantastický, ale po prvních zastávkách se trochu změnil. Tlačil jsem až příliš a ke konci jsem se otřel o zatáčku číslo 4. Sedmé místo není co jsme chtěli, ale vzhledem k stavu vozu je to nejlepší možné umístění.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.