Robbie Kerr nebo Olivier Jarvis? Těžké rozhodnutí týmu Velké Británie muselo před Brands Hatch padnout. Jenže náročnému výběru nepomáhal ani fakt, že oba jezdci poslední dva závody A1GP vyhráli.
Šéf týmu Jonh Surtees se nakonec rozhodl pro Robbieho Kerra. „Robbie a Oliver si na dráze v průběhu sezóny vedli výjimečně. Robbie v minulém roce odjel v Brands Hatch dobrý závod a nevidím důvod, proč by se tak nestalo i letos.“
Kerr závod v Brands Hatch vedl, ale technická porucha mu znemožnila projet cílem jako vítěz. „Minule jsme v Brands Hatch skoro vyhráli, letos máme skvělé nastavení, se kterým se můžeme stát prvním národem v A1GP, jenž vyhrál domácí závod,“ řekl Kerr.
Na druhé straně musí Oliver Jarvis překousnout velké zklamání. Brit přinesl týmu důležité vítězství v Mexiku a předpokládal, že se domácím fanouškům představí on.
„Jsem zklamaný, protože v Brands nebudu závodit,“ řekl Jarvis. „Rád bych měl šanci soupeřit v dalším závodě A1GP a převážně pak v domácím a zároveň posledním závodě sezóny.“
foto: Sutton Motorsport ImagesModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?