Po nedělním závodě pěli někteří přední piloti chválu na jediného zástupce týmu A.J. Foyt Enterprises Darrena Manninga.
Přestože dojel Brit na konečném dvanáctém místě s jedním kolem ztráty, podařilo se mu udělat dojem. Nějakou dobu si totiž držel třetí místo. Dotírající Tony Kanaan na Manninga vyvíjel takový tlak, že Brit nakonec chyboval a skončil v hodinách.
„Potřebuje trofej, měl by vyhrát nějakou cenu,“ řekl Kanaan na adresu Manninga. „Abych předjel, čekal jsem na chyby ostatních. U Manninga také, ačkoliv se za to cítím špatně.“
Scott Dixon se s Manningem zná velmi dobře. Rok 2005 spolu strávili u týmu Target Chip Ganassi. „Odvedl velmi dobrou práci. Skvěle závodil, tito chlapci by měli být hrdi na to, co dokázali.“
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.