Po nedělním závodě pěli někteří přední piloti chválu na jediného zástupce týmu A.J. Foyt Enterprises Darrena Manninga.
Přestože dojel Brit na konečném dvanáctém místě s jedním kolem ztráty, podařilo se mu udělat dojem. Nějakou dobu si totiž držel třetí místo. Dotírající Tony Kanaan na Manninga vyvíjel takový tlak, že Brit nakonec chyboval a skončil v hodinách.
„Potřebuje trofej, měl by vyhrát nějakou cenu,“ řekl Kanaan na adresu Manninga. „Abych předjel, čekal jsem na chyby ostatních. U Manninga také, ačkoliv se za to cítím špatně.“
Scott Dixon se s Manningem zná velmi dobře. Rok 2005 spolu strávili u týmu Target Chip Ganassi. „Odvedl velmi dobrou práci. Skvěle závodil, tito chlapci by měli být hrdi na to, co dokázali.“
foto: IndyCar MediaNejvětším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?