Dnes bylo oznámeno, že venezuelská rodačka Milka Duno absolvuje s týmem SAMAX Motorsport deset vybraných závodů IndyCar série.
Doposud se jezdkyně zúčastňovala populárního šampionátu Grand-Am za tentýž tým. Nyní se celá stáj přesune k formulovým závodů. Milka Duno se na start poprvé postaví v Kansasu 29. dubna.
„Je to pro mne významný okamžik. Něco, o čem jsem dlouho dobu snila,“ řekla Duno. „Je těžké vysvětlit, jak se cítím. Prožívám mnoho emocí - jsem trochu nervózní, trochu úzkostlivá a hlavně nadšená.“
Milka Duno se samozřejmě pokusí uspět i v Indianapolis 500, kde byla před sedmi lety svědkem testovacích dnů IndyCar série. „Je to pro mne velký krok. Bude to těžké, protože máme velmi vyrovnaný šampionát a všechno pro mne bude nové.“
Půvabná závodnice má za sebou výrazné úspěchy. Například letos při podniku 24 hodin v Daytoně dojela jako první žena na druhém místě. Dnes si však musí odpustit jakékoliv jiné druhy závodů, prioritou bude příprava na IndyCar.
foto: IndyCar MediaMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?