Dnes bylo oznámeno, že venezuelská rodačka Milka Duno absolvuje s týmem SAMAX Motorsport deset vybraných závodů IndyCar série.
Doposud se jezdkyně zúčastňovala populárního šampionátu Grand-Am za tentýž tým. Nyní se celá stáj přesune k formulovým závodů. Milka Duno se na start poprvé postaví v Kansasu 29. dubna.
„Je to pro mne významný okamžik. Něco, o čem jsem dlouho dobu snila,“ řekla Duno. „Je těžké vysvětlit, jak se cítím. Prožívám mnoho emocí - jsem trochu nervózní, trochu úzkostlivá a hlavně nadšená.“
Milka Duno se samozřejmě pokusí uspět i v Indianapolis 500, kde byla před sedmi lety svědkem testovacích dnů IndyCar série. „Je to pro mne velký krok. Bude to těžké, protože máme velmi vyrovnaný šampionát a všechno pro mne bude nové.“
Půvabná závodnice má za sebou výrazné úspěchy. Například letos při podniku 24 hodin v Daytoně dojela jako první žena na druhém místě. Dnes si však musí odpustit jakékoliv jiné druhy závodů, prioritou bude příprava na IndyCar.
foto: IndyCar MediaModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?