Dnes bylo oznámeno, že venezuelská rodačka Milka Duno absolvuje s týmem SAMAX Motorsport deset vybraných závodů IndyCar série.
Doposud se jezdkyně zúčastňovala populárního šampionátu Grand-Am za tentýž tým. Nyní se celá stáj přesune k formulovým závodů. Milka Duno se na start poprvé postaví v Kansasu 29. dubna.
„Je to pro mne významný okamžik. Něco, o čem jsem dlouho dobu snila,“ řekla Duno. „Je těžké vysvětlit, jak se cítím. Prožívám mnoho emocí - jsem trochu nervózní, trochu úzkostlivá a hlavně nadšená.“
Milka Duno se samozřejmě pokusí uspět i v Indianapolis 500, kde byla před sedmi lety svědkem testovacích dnů IndyCar série. „Je to pro mne velký krok. Bude to těžké, protože máme velmi vyrovnaný šampionát a všechno pro mne bude nové.“
Půvabná závodnice má za sebou výrazné úspěchy. Například letos při podniku 24 hodin v Daytoně dojela jako první žena na druhém místě. Dnes si však musí odpustit jakékoliv jiné druhy závodů, prioritou bude příprava na IndyCar.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.