Okruh Circuit de Catalunya v Barcelone prešiel v posledných dňoch menšími stavebnými úpravami, ktoré mali možnosť vyskúšať piloti seriálu Grand Prix 2.
Štvrtok a piatok poslúžila trať na predsezónne testy a už tradične boli jednotlivé sekcie rozdelené do doobednej a poobednej časti. Hneď v úvode mali piloti trochu problém s priľnavosťou trate, ktorá bola značne zaprášená. Napriek tomuto hendikepu si vo štvrtok doobeda prišlo na svoje duo z tímu isport international na čele s Anreasom Zuberom, ktorého nasledoval Timo Glock a Kazuki Nakajima z tímu DAMS.
Poobede sa podmienky na trati zlepšili a do vedenia sa tentokrát dostal expilot F1 Antonio Pizzonia, ktorý si najlepšiu pozíciu vo výsledkovej listine poistil doslova v poslednej minúte pred Glockom a Nakajimom.
Druhý deň testov začal opäť najlepšie pre isport. Andreas Zuber si v rannom tréningu vyjazdil najrýchlejší čas a ako sa v neskoršom priebehu ukázalo, zároveň najrýchlejší čas celých testov s časom 1:27.024. Druhé a tretie miesto sa ušlo Glockovi a Pizzoniovi. Počas tejto sekcie došlo k poškodeniu monopostu Lucasa di Grassiho po náraze do bariér.
Jeho tím ART Grand Prix dokázal do poobedného meraného tréningu začínajúci o 14:00 hodine poškodenie odstrániť a navyše nastaviť monopost tak, že di Grassi obsadil najlepšie umiestnenie v tabuľky vrámci poobednej časti.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?