Po roční přestávce se jednatřicetiletý Manning vrací do série IndyCar, kde nastoupí u stáje AJ Foyta. Po oficiálním testování v Daytoně se v malém týmu cítí jako doma.
Darren Manning dostával nabídky i z větších a lepších organizací jako je například Chip Ganassi Racing nebo před pár lety od BAR F1. Nicméně rozhodnutí padlo na rodinné prostředí.
„Závodění za velké týmy, obrovskou organizaci znamená vždy se vracet a důkladně se připravovat na závod. To je docela dobré a vzrušující,“ řekl Manning.
Zároveň však dodává, že u Foyta se bude cítit lépe. „Nemají žádnou ohromnou infrastrukturu managementu a proces rozhodování. Je tu jen jeden chlapík. AJ dělá všechna rozhodnutí.“
Z testování v Daytoně si Manning odváží zážitek. Přestože přesně neví, co ho konkrétně nadchlo. V malý tým věří a vkládá do něj dokonce i naděje na vítězství: „Chceme letos nějaké závody vyhrát. AJ ví jak připravit vůz pro jezdce a rozumí všemu co po něm požaduji,“ dokončil Manning.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?