Po roční přestávce se jednatřicetiletý Manning vrací do série IndyCar, kde nastoupí u stáje AJ Foyta. Po oficiálním testování v Daytoně se v malém týmu cítí jako doma.
Darren Manning dostával nabídky i z větších a lepších organizací jako je například Chip Ganassi Racing nebo před pár lety od BAR F1. Nicméně rozhodnutí padlo na rodinné prostředí.
„Závodění za velké týmy, obrovskou organizaci znamená vždy se vracet a důkladně se připravovat na závod. To je docela dobré a vzrušující,“ řekl Manning.
Zároveň však dodává, že u Foyta se bude cítit lépe. „Nemají žádnou ohromnou infrastrukturu managementu a proces rozhodování. Je tu jen jeden chlapík. AJ dělá všechna rozhodnutí.“
Z testování v Daytoně si Manning odváží zážitek. Přestože přesně neví, co ho konkrétně nadchlo. V malý tým věří a vkládá do něj dokonce i naděje na vítězství: „Chceme letos nějaké závody vyhrát. AJ ví jak připravit vůz pro jezdce a rozumí všemu co po něm požaduji,“ dokončil Manning.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?