Seriál IndyCar se zmítá v krizi. Finanční problémy donutily některé týmy opustit sérii a nové se zrovna nehrnou. O piloty není nouze, ale stájích není dostatek.
A.J. Foyt IV je dosud posledním oficiálním angažovaným jezdcem IRL. Nedávno se dohodl na spolupráci s týmem Vision Racing a po roční přestávce se vrátí zpět do kokpitu monopostu.
Svoji účast zatím nepotvrdil kdysi úspěšný tým Dreyer and Reinbold Racing, který se v posledních letech nachází v nepříliš dobrém rozpoložení. Vítěz Indy 500 z roku 2004 Buddy Rice je podle dostupných informací těsně před podpisem smlouvy, ovšem zda-li finance DRR vydrží až do konce sezóny 2007 se teprve uvidí. Dalšími možnými kandidáty na druhý kokpit jsou Sarah Fischer a jezdec IndyPro Racing Jaime Camara.
Spekuluje se o možném návratu týmu Cahill Racing. Larry Cahill hledá personál do týmu, se kterým by rád absolvoval letošní sezónu. Co se týče jmen pilotů, v hledáčku jsou Milka Duno a Jeff Mitrisin. Oba s bohatými zkušenostmi ze závodů Grand Am.
Definitivně ještě není potvrzen Marty Roth a Jon Herb. Oba jsou amatéři-profesionálové, kteří se v IRL občas objeví s vlastními týmy.
Dosavadní složení týmů a jezdců: Team Penske Sam Hornish Helio Castroneves
Target Chip Ganassi Racing Scott Dixon Dan Wheldon
Andretti Green Racing Marco Andretti Dario Franchitti Tony Kanaan Danica Patrick
Vision Racing Ed Carpenter A.J. Foyt Thomas Scheckter
A.J. Foyt Enterprises Darren Manning
Super Aguri Panther Racing Kosuke Matsuura Vitor Meira
Rahal Letterman Racing Scott Sharp Jeff Simmons
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?