Šampionát po dlhšej vianočnej prestávke opäť pokračuje v svojom tempe a vďaka účasti na novej trati sa o slovo prihlásilo viacero významných pilotov.
Jazdecké zloženie sa oproti posledným pretekom konaným v Indonézii výrazne zmenilo a svoju účasť počas víkendu prisľúbilo viacero známych tvári motoršportu. Z rodiny pilotov jazdiacich vo Formuli 1 pribodol k Engemu a Yoongovi ešte Narain Karhikeyan, ktorý hneď v prvých tréningoch dokazuje, že je nutné s nim počítať v boji o pódium.
Novinkou je už nedávno zmienený Ryan Hunter-Reay jazdiaci za USA, známy najmä zo zámorského seriálu Indy Car. Francúzsko sa zas musí vysporiadať bez účasti stálice tímu Nicolasa Lapierra, ktrorého plne nahradil Lous Duval trénujúci už v Indonézii.
Jazdecké zloženie v Novom Zélande:
Austrália: Karl Reindler*, Barton Mawer Brazília: Raphael Matos*, Tuka Rocha Kanada: James Hinchcliffe* Čína: Ho-Pin Tung* Česká Republika: Tomas Enge Francúzsko: Loic Duval* Nemecko: Nico Hulkenberg, Christian Vietoris* Veľká Británia: Robbie Kerr India: Narain Karthikeyan* Indonézia: Ananda Mikola Írsko: Richard Lyons*, John O’Hara Taliansko: Enrico Toccacelo, Michele Rugolo* Libanon: Alex Khateeb*, Khalil Beschir Malajzia: Alex Yoong, Fairuz Fauzy* Mexiko: Salvador Duran, Sergio Perez* Holandsko: Jeroen Bleekemolen, Renger van der Zande* Nový Zéland: Jonny Reid, Wade Cunningham* Pakistan: Nur Ali* Singapúr: Christian Murchison* Južná Afrika: Alan van der Merwe*, Gavin Cronje Švajčiarsko: Sebastien Buemi, Marcel Fassler* USA: Ryan Hunter-Reay*
* - piloti zúčastňujúci sa tréningu nováčikov
Ilustračné foto: A1 Grand Prix Media
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.