Šampionát po dlhšej vianočnej prestávke opäť pokračuje v svojom tempe a vďaka účasti na novej trati sa o slovo prihlásilo viacero významných pilotov.
Jazdecké zloženie sa oproti posledným pretekom konaným v Indonézii výrazne zmenilo a svoju účasť počas víkendu prisľúbilo viacero známych tvári motoršportu. Z rodiny pilotov jazdiacich vo Formuli 1 pribodol k Engemu a Yoongovi ešte Narain Karhikeyan, ktorý hneď v prvých tréningoch dokazuje, že je nutné s nim počítať v boji o pódium.
Novinkou je už nedávno zmienený Ryan Hunter-Reay jazdiaci za USA, známy najmä zo zámorského seriálu Indy Car. Francúzsko sa zas musí vysporiadať bez účasti stálice tímu Nicolasa Lapierra, ktrorého plne nahradil Lous Duval trénujúci už v Indonézii.
Jazdecké zloženie v Novom Zélande:
Austrália: Karl Reindler*, Barton Mawer Brazília: Raphael Matos*, Tuka Rocha Kanada: James Hinchcliffe* Čína: Ho-Pin Tung* Česká Republika: Tomas Enge Francúzsko: Loic Duval* Nemecko: Nico Hulkenberg, Christian Vietoris* Veľká Británia: Robbie Kerr India: Narain Karthikeyan* Indonézia: Ananda Mikola Írsko: Richard Lyons*, John O’Hara Taliansko: Enrico Toccacelo, Michele Rugolo* Libanon: Alex Khateeb*, Khalil Beschir Malajzia: Alex Yoong, Fairuz Fauzy* Mexiko: Salvador Duran, Sergio Perez* Holandsko: Jeroen Bleekemolen, Renger van der Zande* Nový Zéland: Jonny Reid, Wade Cunningham* Pakistan: Nur Ali* Singapúr: Christian Murchison* Južná Afrika: Alan van der Merwe*, Gavin Cronje Švajčiarsko: Sebastien Buemi, Marcel Fassler* USA: Ryan Hunter-Reay*
* - piloti zúčastňujúci sa tréningu nováčikov
Ilustračné foto: A1 Grand Prix Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?