Novým partnerem v roce 2007 jí bude úspěšný tým Andretti Green Racing, jenž se v sezóně dominujících vozů Penske a Ganassi dokázal dvakrát prosadit.
AGR podepsalo s Patrick smlouvu v polovině léta, ale teprve až nyní jí vedení týmu poskytlo šanci usednout do nového vozu. Danica Patrick testovala 21. prosince na okruhu Homestead-Miami pneumatiky Firestone.
Ve stejný čas, ale na opačné straně Ameriky, se s pomocí Dana Wheldona a Scotta Dixona podrobovaly těžké zkoušce nové motory Honda.
Patrick s vozem #7 v černomodrém zbarvení a nápisy hlavního sponzora Motorola musela na první seznámení čekat o šest dní více, než bylo původně v plánu.
V zimním období se stává Florida častým terčem deštných mraků, které si vybrali i závodní areál. Následujícího dne Patrick nakrátko usedla za volant, ale mechanická porucha ji nadobro vyřadila z odpoledního testování.
Foto: IndyCar Media
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?