Půvabná a rychlá Danica Patrick přestupuje v roce 2007 do úspěšného týmu Andretti Green Racing. Podaří se jí konečně vyhrát?
V letošní dominantní sezóně týmu Penske a Ganassi se dokázali prosadit jen dva jezdci AGR. Nejprve v Milwaukee triumfoval Tony Kanaan a na závěr roku poprvé zvítězil Marco Andretti.
Nyní přichází do špičkového týmu i Danica Patrick a rozhodně nemá malé cíle. „Toto je přední tým (AGR) a předpokládám, že na špici budu i já. Dosáhla jsem mnoho úspěchů s Rahal Letterman, ale vítězství mělo přijít už hodně dávno.“
Danica Patrick strávila dva roky v týmu Rahal Latterman Racing. V roce 2005 získala titul nováčka roku a v Indianapolis 500 dojela na skvělém čtvrtém místě. Letošní sezóna se pro ni nevyvíjela příliš dobře a na přední týmy RLR značně ztrácel.
„Jsem velmi rozrušená a je to vyčerpávající, nemůžete se pořád omlouvat. Když se omlouváte, znamená to, že existuje důvod proč nepřišlo vítězství,“ reagovala Patrick na důvod, proč ještě neprojela cílem jako první.
„Když poprvé vyhraji, bude to velké úleva,“ dokončila americká hvězda IndyCar.
Danica Patrick bude startovat v černomodrém monopostu #7, jehož hlavním sponzorem je Motorola.
Foto: IndyCar Media
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?