Sezóna série IndyCar již dávno skončila a tak spousta jezdců zamířílo za volant jiných závodních automobilů, nebo jen sleduje dění v motorismu.
Na výkon Juana Pabla Montoyi se vyjádřili dva přední jezdci, Tony Kanaan a Helio Castroneves. Všichni tři bydlí v Miami a v letech 1999-2000 byli soupeři v sérii Champ Car.
Tony Kanaan:Juan Pablo je vynikající jezdec. Kamkoliv půjde, bude skvělý. Jak rychle se přizpůsobí? Těžko říct. Je v dobrém týmu a rozhodně je osobnost. Může být milý člověk a muže být i tvrdý. Doufejme, že porozumí, jak tito hoši pracují, najde si nějaké přátele a bude dělat pokroky.
Helio Castroneves: Juan Pablovi se bude dařit na krátkých tratích, na dlouhých ne. Musíte se přizpůsobit a naučit se, jak se s vozy stock car závodí. Rychle se učí, o tom není pochyb a je talentovaný jezdec. Musíte jezdit přesně opačně, než to co jste se naučili ve formuli. Není to stejné. V učení se zatáček je rozdíl, ale může to být zábava.
Juan Pablo Montoya již absolvoval svůj americký debut a nevedl si vůbec špatně. Z druhého místa na startu převzal vedení, pak se zapletl do kolize, ale nakonec projel cílem na třetím místě.
Foto: Fernandez Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.