Sezóna série IndyCar již dávno skončila a tak spousta jezdců zamířílo za volant jiných závodních automobilů, nebo jen sleduje dění v motorismu.
Na výkon Juana Pabla Montoyi se vyjádřili dva přední jezdci, Tony Kanaan a Helio Castroneves. Všichni tři bydlí v Miami a v letech 1999-2000 byli soupeři v sérii Champ Car.
Tony Kanaan:Juan Pablo je vynikající jezdec. Kamkoliv půjde, bude skvělý. Jak rychle se přizpůsobí? Těžko říct. Je v dobrém týmu a rozhodně je osobnost. Může být milý člověk a muže být i tvrdý. Doufejme, že porozumí, jak tito hoši pracují, najde si nějaké přátele a bude dělat pokroky.
Helio Castroneves: Juan Pablovi se bude dařit na krátkých tratích, na dlouhých ne. Musíte se přizpůsobit a naučit se, jak se s vozy stock car závodí. Rychle se učí, o tom není pochyb a je talentovaný jezdec. Musíte jezdit přesně opačně, než to co jste se naučili ve formuli. Není to stejné. V učení se zatáček je rozdíl, ale může to být zábava.
Juan Pablo Montoya již absolvoval svůj americký debut a nevedl si vůbec špatně. Z druhého místa na startu převzal vedení, pak se zapletl do kolize, ale nakonec projel cílem na třetím místě.
Foto: Fernandez Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?