Sezóna série IndyCar již dávno skončila a tak spousta jezdců zamířílo za volant jiných závodních automobilů, nebo jen sleduje dění v motorismu.
Na výkon Juana Pabla Montoyi se vyjádřili dva přední jezdci, Tony Kanaan a Helio Castroneves. Všichni tři bydlí v Miami a v letech 1999-2000 byli soupeři v sérii Champ Car.
Tony Kanaan:Juan Pablo je vynikající jezdec. Kamkoliv půjde, bude skvělý. Jak rychle se přizpůsobí? Těžko říct. Je v dobrém týmu a rozhodně je osobnost. Může být milý člověk a muže být i tvrdý. Doufejme, že porozumí, jak tito hoši pracují, najde si nějaké přátele a bude dělat pokroky.
Helio Castroneves: Juan Pablovi se bude dařit na krátkých tratích, na dlouhých ne. Musíte se přizpůsobit a naučit se, jak se s vozy stock car závodí. Rychle se učí, o tom není pochyb a je talentovaný jezdec. Musíte jezdit přesně opačně, než to co jste se naučili ve formuli. Není to stejné. V učení se zatáček je rozdíl, ale může to být zábava.
Juan Pablo Montoya již absolvoval svůj americký debut a nevedl si vůbec špatně. Z druhého místa na startu převzal vedení, pak se zapletl do kolize, ale nakonec projel cílem na třetím místě.
Foto: Fernandez Racing
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.