Zandvoort - kvalifikácia: Napriek najlepšiemu času v 1. kvalifikácii, najlepší súčet dosiahol Adrian Zaugg v posledných dvoch častiach. Druhé štartuje Mexiko.
Prvá kvalifikácia v rámci sezóny dopadla pre favoritov oveľa horšie než čakali. Na svoje si prišli tímy, ktoré sa v minulom ročníku ledva udržali v prvej polovici štartovného poľa. Fanušíkovia Južnej Afriky a aj samotný tím si prišli na svoje, keď ich nasadený jazdec dosiahol po súčte najlepších časov o jednu desatinu sekundy lepší čas než Salvador Duran jazdiaci za Mexiko.
Francúzsky tím dosiahol lepší výkon, než v tréningoch, ale na lepšie umiestnenie než v druhej rade to nestačilo. Českému tímu zostali oči pre smútok, keď Tomáš Kostka dosiahol až predposledné miesto.
Zandvoort - výsledky kvalifikácie:
1. kvalifikácia2. kvalifikácia3. kvalifikácia4. kvalifikáciaCelkové poradie na štarte
Foto: A1 Grand Prix Media
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?