Nemecko 2: Expilot F1 predviedol domácemu publiku ukážkový súboj o prvé miesto s Lopezom v šprinte na 27 kôl.
Druhé preteky nemeckého víkendu priniesli, ako je už v tomto sprievodnom seriáli F1 zvykom opäť tvrdé súboje, v prvej rýchlej zákrute nevynímajúc.
Piloti majúci vo svojom mene na začiatku písmeno P, dnes nemali šťastný deň, o čom svedčili hneď úvodné kontakty pri súbojoch o pozície u Pantana a z pole position startujúceho Piccioneho, ktorý predčasne odstúpil z pretekov po havárii do bariéry z pneumatík.
Porteiro musel predčasne navštíviť boxy pre zlomené predné krídlo takisto po kolízii. Okrem toho druhý muž šampionátu Piquet ml. sa zo štartovného roštu neodlepil vôbec a napriek snahe mechanikov o oživenie monopostu, musel napokon tak ako včera predčasne ukončiť svoje preteky.
Na čele sa následne vytvorilo poradie Lopez, Pantano, Glock, Carroll, Hamilton, Ammermuller, Villa, Bruni.
Po tvrdom súboji, kedy miestami kolesá zapadali do seba sa domáci pilot Timo Glock dostal pred Pantana a v tom istom kole zdolal Hamilton Adama Carrolla.
V deviatom kole si Alexander Premat pripísal čierny bod na jeho kariéru po tom, čo nechutne atakoval na Yoshimota. Po snahe o vybrzdenie japonského pilota dupol na brzdu príliš neskoro a obaja tak bez kontaktu skončili mimo trať na asfaltovej výbehovej zóne. Po návrate oboch pilotov na trať to francúzskemu pretekárovi nestačilo a pri jasnej prevahe Yoshimota ho nechutne zavrel a obaja tak skončili preteky v štrku iba o zákrutu ďalej. Hiroki svoj hnev neskrýval a okamžite utekal vynadať Prematovi, ktory radšej ostal do Japoncovho odchodu sedieť v monoposte. Gestikulácia Hirokiho dala jasne najavo, čo si o Prematovi myslí.
Od polovice pretekov sa začalo postupne vyjasnievať, ako by mohol vyzerať záver pretekov a na radosť fanúšikov sa očakávané súboje nakoniec odohrali. Trinásť kôl pred koncom sa Hamiltom po dlhšom súboji dostal pred Pantana, čím si vybojoval posledné pódiové umiestnenie.
Najočakávanejší bol však duel o prvé miesto. Timo Glock posilnený podporou domáceho publika tlačil na pedál čo to dalo a na vedúceho Lopeza sťahoval nádskok. Iba kolo pred koncom mal stratu ešte viac než jednu sekundu, ale po drobnom zaváhaní Lopéza bol tento nádskok okamžite zmazaný a Timovi stačili na grandiózne a chirurgicky presné prebojovanie do čela iba tri zákruty.
Foto: www.gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.