Brazilec prožívá letošní sezónu poněkud sklíčeně. Oproti roku 2005 si výrazně pohoršil a na týmy Ganassi a Penske svojí rychlostí nestačí.
Zelený vůz Tonyho Kanaan provází smůla od závodu k závodu. „Zdá se, že pokud máme rychlý vůz, něco se přihodí,“ komentoval své dosavadní úspěchy Kanaan. „Milwaukee mám rád, protože tady musíte tvrdě závodit.“
Brazilec nyní drží šesté místo v průběžném pořadí jezdců. Na kontě má 224 bodů, osmatřicet jich ztrácí na páté místo. Ze sedmi pokusů uspět v Milwaukee dojel nejlépe čtvrtý a to v roce 2004 a 2005.
„Doufám že jsou za námi všechny potíže a nyní nás čeká vítězná cesta,“ pokračoval Kanaan. Minulý rok v Milwaukee postrádalo nastavení brazilcova vozu správné vyvážení. Kombinací nastavení z roku 2005 a informací z nedávného testování doufá Eric Cowdin, závodní inženýr monopostu #11 Team 7-Eleven, v úspěch a návrat mezi vítěze.
foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?