Italský závodník má před sebou teprve druhý start v Indianapolis a už očekává úspěch.
Doslova za minutu dvanáct se dohodl s týmem Cheever Racing a do slavné pětistovky odstartuje z 18. místa. Týmy jako Penske, Ganassi a Andretti-Green pracují na svých vozech od začátku sezóny, zatímco Papis se do vozu posadil teprve nedávno. Přesto nemíní nikomu ustupovat a má v plánu tvrdě bojovat o vítězství, po kterém se každý jezdec napije mléka.
Papis půjde do nedělního závodu dobře připraven. Cítí velkou výhodu před ostatními jezdci v poli, má totiž velké zkušenosti s vytrvalostními závody a Indianapolis 500 rozhodně není běh na krátkou trať.
„Vyhrál jsem 24 hodin v Daytoně, v Sebringu, v Le Mans jsem dojel na druhém místě a v průběhu mé kariéry za volantem vozu IndyCar jsem najel přes 25 000 kilometrů. Vím jak to tady chodí,“ komentoval své naděje Papis.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?