26. března startuje první závod nové sezony IndyCar Series, který bude opět hostit Homestead-Miami Speedway. Proto se zde každoročně uskutečňují tzv. Open Tests.
Tyto dvoudenní testy byly zameřené na klasický okruh, kdežto 5. března zde proběhnou ještě jednodenní testy na ovále.
V první den se nejvíce dařilo Dario Franchittimu, který na klasické verzi okruhu v Homesteadu natestoval mnoho kilometrů i loni. Franchitti zaznamenl čas 1: 11.7341, druhý Castroneves 1: 11.0146 a třetí Sam Hornish jr. 1: 11.1228. Čtvrtý čas zajel Scott Dixon, jehož novým týmovým kolegou je úřadující mistr z loňské sezony Dan Wheldon. Ten se zde představil s číslem 10 a při premiéře v novém týmu Target Chip Ganassi na zdejším okruhu zajel "až" čtvrtý čas.
Testů se zůčastnilo devatenáct jezdců. Tomáš Enge, však na testech chyběl, protože není jasné, zda vůbec bude letos v seriálu startovat.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?