Tomáš Enge a český tým doufají, že v Indonésii dokáží zužitkovat prokázanou rychlost také do dobrých výsledků.
Poslední podnik v Durbanu přinesl českému týmu zklamání, protože rychlostně měl na stupně vítězů v obou závodech, ale odjel pouze s pátým místem ze sprintu. Tým věří, že dokáže potvrdit pokrok, kterého se dosáhlo od začátku sezony. Jedna věc je však jistá, na všechny čekají náročné podmínky s vysokými teplotami a vlhkostí. Počasí je podobné Malajsii, kde Češi poprvé vystoupili na stupně vítězů a cílem pro nadcházející víkend je dokončit oba závod v první pětce. Češi jsou v současné době na 11. místě průběžného pořadí, na první desítku ale ztrácejí pouhé dva body.
Tomáš Enge: „Pro prakticky všechny jezdce to bude další nová trať, ani já nejsem výjimkou. Okruh má dlouhé rovinky a relativně dost pomalé zatáčky, takže brždění bude kritické. Charakteristika okruhu se od Durbanu hodně liší, ale jsem přesvědčený, že rychlostně budeme opět patřit do čela startovního pole. Musíme se jenom vyhnout problémům a výsledky budou. Víkend bude fyzicky náročný kvůli vysokým teplotám a vlhkosti, ale v podobných podmínkách jsem už závodil, takže nečekám problémy. Nejsou vyloučeny silné bouřky, takže to může být zajímavý a nepředvídatelný víkend.“
Antonín Charouz, šéf týmu: „Doufám, že v minulých závodech jsme si už smůlu vybrali. S Tomášem můžeme určitě bojovat o stupně vítězů. Nevíme, co na nás v Indonésii čeká, je to výlet do neznáma. Snad najdeme jenom pozitiva, protože při některých zprávách v novinách se neubráníte určitým obavám.“
Okruh Sentul leží necelou hodinu jízdy od Jakarty a byl postaven v devadesátých letech s cílem hostit závod F1, k tomu však nikdy nedošlo. Pravidelně se tam ale jezdí asijské závody F3 a motocyklů.
Sedmý závod Světového poháru motoristického sportu – Sentul, Indonesie
Datum: 10.-12. únoraDélka tratě: 4 120 metrů
Pátek07:00-08:00 Volný trénink10:00-11:00 Volný trénink
Sobota05:00-08:00 Volný trénink08:00-08:30 Kvalifikace
Neděle04:00-04:15 Zahřívací trénink07:30-08:00 Sprint09:00-10:00 Hlavní závod
BPA sport marketing, a.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?