Účasť na prestížnom preteku zvyknú nahlásiť aj piloti jazdiaci za iné seriály, ale účasť otca so synom sa dá považovať za raritu.
Žatiaľ čo väčšina tímov seriálu IndyCar úpenlivo zháňajú čo najväčší počet sponzorov pre sezónu 2006, tím Andretti Green Racing sa plne venuje príprave štaroch áut a pre prípad pretekov na ovále v Indianapolis má v zálohe ešte jedno auto navyše.
Aby toho nebolo málo, syn Maria Andrettiho (bývalého majstra sveta vo Formuli 1 z roku 1978) a majiteľ rovnomennej stajne Michael Andretti bude stáť na rovnakom štartovnom rošte, ako jeho iba 18-ročný syn Marco, ktorý na Indy 500 zažije svoju premiéru.
"Myslím si, že mám šancu bojovať o výťazstvo na Indianapolis 500, ale zároveň budem určite veľkou výpomocou pre môjho syna, ktorý štartuje na Indy 500 prvý krát," hovorí skúsenejší Michael.
Foto: Ron McQueeney/IRL, Andretti Green Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?