Auto s českými farbami dnes odštartuje z druhého radu, čo je najlepším výsledkom tohto tímu
Tomášovi sa podarilo rýchlo adaptovať z IRL na monopost A1GP a napriek absencii českého tímu v úvodných testoch sa rýchlymi skokmi dostáva do čela štartovného poľa.
Sobota znamenala pred kvalifikáciou vysoké povzbudenie po zisku najlepšieho času v tréningu, aj keď šlo skôr o načasovanie, pretože podmienky na trati sa menili kôli mokrému asfaltu. Napriek tomu tím spoločne s Tomášom zostali optimistami.
Kôli premenlivému počasiu sa organizátori rozhodli obmedziť počet sád pneumatík a tím mal tak k dispozícii na kvalifikáciu dve nové a jednu jazdenú sadu pneumatík. Taktika českého tímu bola taká, že nové pneumatiky použili v druhe a tretej časti kvalifikácii a práve v týchto meraných kolách dosiahol Enge najlepšie časy.
Tomáš Enge:So štvrtým miestom na štarte som spokojný, pretože od posledných pretekov sme dosiahli veľké zlepšenie. Prvé miesto v poslednom voľnom tréningu bolo príjemné, ale vedel som, že sme moje kolo načasovali perfektne k daným podmienkam a to mi trochu pomohlo. Moje dve kolá na nových gumách v kvalifikácii boli ok, napriek tomu, že v tretej kvalifikácii som bol trochu spomalený iným autom, ale nakoniec to v konečnom poradí nehralo rolu. Prvá zákruta bude kritická, pretože je ešte ostrejšia, než na Lausitzringu a bude tam určite veľmi natesno. Dúfam, že ju prejdem bez újmy a potom by sme mali mať dobré preteky.
Foto: BPA sport marketing, a.s.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?