V skrátenom daždivom tréninku pre množstvo kolízií si tím Brazílie dnes drží najlepšiu vyrovnanosť v štartovom poli.
Horšia skúsenosť niektorých pilotov krajín sa poznačuje na priebehu dnešného testovacieho dňa historicky prvého pretekárskeho víkendu seriálu národov. Tento krát sa víťaz prvého tréningu USA prepadol na ôsme miesto.
Tréning zásadne ovplyvnil dážď, ktorý sužoval pilotov. Ten spôsobil viacero havárií. Hodiny okrem českého pilota Jána Charouza a výlet z trate absolvoval Rus Nikolaj Fomenko. Havarovalo takisto čínske auto (Tengyi Jiang) a po náraze Christiana Jonesa z Austrálie do steny bol tréning prerušený 18 minút pred oficiálnym koncom tréningu.
Svoje umiestnenie v čele si okrem Brazílie vybojovali tímy Veľkej Británie a Portugalska. Česko skončilo tentokrát na 21. mieste. Výsledky zatiaľ jednoznačne poukazujú na slabé výkony čínskej zostavy, ktorej sa nedarilo ani v prvom tréningu a strata viac ako desať sekúnd znamená, že tím má pred sebou ešte veľa práce. India ako jediná nezaznamenala žiadny čas, pretože nestihla opraviť svoj monopost z havárie v prvom tréningu.
Brands Hatch: 2.tréning - výsledky (PDF)
Foto: A1 Grand Prix
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?