Budúcu sezónu budeme ochudobnení o tri podujatia...
Tento týždeň vyšiel na svetlo sveta oficiálny kalendár budúceho ročníka zámorského seriálu Indy Car. Kalendár sa oproti tohtoročnému zúžil na celkových štrnásť pretekov a budúci rok tak neuvidíme ovály v Phoenixe, Pikes Peaku a ani posledný dramatický v Kalifornii.
Dôvodom výpadku prvých dvoch spomínaných je s najväčšou pravdepodobnosťou nedostatočný záujem zo strany divákov a s tým spojené problémy s financiami. Okrem toho Pikes Peak trápia právne problémy s pozemkami, na ktorých okruh sídli.
Pre európskeho fanúšika je potešiteľný fakt, že klasické okruhy v kalendári zostávajú, akurát podujatie, ktoré uvidíme už o týždeň vo Watkins Glen je na programe budúci rok hneď po prestížnej Indianapolis 500. Organizátori IRL si okrem toho vyhradzujú právo na prípadnú zmenu v priebehu roku.
Kalendár pre rok 2006:
PoradieDátumMiestoOkruh1.26.3.USA - HomesteadHomestead-Miami Speedway2.2.4.USA - St. PetersburgStreets of St. Petersburg3.22.4.Japonsko - MotegiTwin Ring Motegi4.28.5.USA - IndianapolisIndianapolis Motor Speedway5.4.6.USA - Watkins GlenWatkins Glen International6.10.6.USA - TexasTexas Motor Speedway7.24.6.USA - RichmondRichmond International Raceway8.2.7.USA - KansasKansas Speedway9.15.7.USA - NashvilleNashville Superspeedway10.23.7.USA - MilwaukeeThe Milwaukee Mile11.30.7.USA - MichiganMichigan International Speedway12.13.8.USA - KentuckyKentucky Speedway13.27.8.USA - Sears PointInfineon Raceway14.10.9.USA - ChicagoChicagoland Speedway
Foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?