Automobilka Lamborghini v současné době zažívá skvělé období, o čemž vypovídají zejména její prodeje. Jen během prvního pololetí se totiž podařilo prodat 2,091 vozů, což představuje oproti minulému roku 4% nárůst
Ačkoliv automobilka vkládá největší naděje na masový prodej do svého připravovaného SUV Urus, špatně si nevedou ani v současnosti nabízené sportovní vozy.
Z celkem 2,091 prodaných automobilů za první pololetí roku 2017 bylo cca 1,400 vozů pouze Lamborghini Huracan, které si tak oproti stejnému období minulého roku polepšilo o cca 2%. O velkém úspěchu vozu hovoří i nedávno oslavovaná výroba 8,000 vozů během tří let. Pro srovnání, celkem 14,000 kusů modelu Gallardo se vyrábělo více než deset let.
Stoupají však i prodeje modelu Aventador, který si oproti minulému roku polepšil o více než 7%. V příštích týdnech se navíc očekává výroba Aventadoru s číslem 7,000, o čemž nás bude automobilka bezpochyby informovat.
V současné době se navíc automobilka připravuje na spuštění výroby očekávaného SUV Urus, které by mohlo proběhnout již začátkem roku 2018. Za tímto účelem se momentálně zvětšuje továrna a minulý měsíc vypsala automobilka výběrová řízení na 400 nových pozic, které potřebuje zaplnit právě kvůli chystané výrobě SUV Urus.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?