O změnách v ceníku mladoboleslavské automobilky jsme vás informovali již v článku o novém Rapidu. Nyní se s cenami opět hýbalo. Bohužel však směrem nahoru.
Zatímco v případě Škody Rapid jsme vás radostně informovali o tom, že cena základního modelu spadla pod 300.000, dnes přinášíme zprávy méně příjemné.
Škoda totiž zvedla ceny u svých ostatních modelů. V případě modelu Kodiaq podražila již základní varianta 1.4 TSI. Z původní ceny 677.900 Kč tak poskočil na cenovku 693.900. Podobné skokové zdražení se odehrálo i v případě modelu Superb. Ten se z ceny 630.900 Kč posunul na 640.000 Kč. Úsměvné je, že ještě touto dobou ho internetové reklamy stále propagují se staršími cenami.
Zdražení se dotklo i modelů Fabia a Citigo. Zde však není natolik patrné. Nezdražovaly se totiž základní provedení vozu, ale až vyšší výbavové nabídky. Zdražení zde navíc nebylo natolik drastické.
Významnou novinkou je ale odhalení ceny nejsilnější Octavie na trhu. Škoda Octavia RS 245 se bude prodávat za 771.900 Kč. Za verzi kombi si připlatíte dalších 35.000 Kč. Nejostřejší Octavia nabídne výkon 180 kW (245 koní), prémiovou výbavu a hlavně elektronicky řízený diferenciál, díky kterému bude vůz projíždět zatáčky mnohem rychleji.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.