Společnost Honda se snažila o co nejrychlejší obnovení výroby v závodě Kumamoto. Ten byl poničen během letošního dubna zemětřesením.
Původní cíl přitom kladl ukončení obnovy do poloviny srpna, což se Hondě nakonec povedlo. Svědčí o tom následující zpráva. V závodě Kumamoto se tak znovu rozběhne výroba. V důsledku zemětřesení ze dne 14. dubna byla nakonec 6. května zastavena výroba v závodě od nočních hodin.
Továrna obnovila dodávky dílů pro výrobní závody Honda mimo Japonsko a poté od 13. května došlo k obnovení výroby motorových strojů. Pokud jde o nejvíce postiženou výrobu motocyklů, dne 6. června se v továrně podařilo v omezené míře obnovit montáž klíčových modelů a od té doby objem výroby postupně narůstal.
Nyní je linka FUN určená pro velké modely motocyklů Honda připravena na plné obnovení výroby. Krom toho se zde bude vyrábět i nedávná novinka CRF1000L Africa Twin. Díky tomu tak celková výroba v závodě Kumamoto dosáhla ke 22. srpnu 2016 běžné úrovně.
Společnost Honda se ale i tak bude nadále snažit o co nejrychlejší obnovu postižené oblasti. Jde jí hlavně o zajištění včasných dodávek výrobků ke svým zákazníkům.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.