Společnost Honda se snažila o co nejrychlejší obnovení výroby v závodě Kumamoto. Ten byl poničen během letošního dubna zemětřesením.
Původní cíl přitom kladl ukončení obnovy do poloviny srpna, což se Hondě nakonec povedlo. Svědčí o tom následující zpráva. V závodě Kumamoto se tak znovu rozběhne výroba. V důsledku zemětřesení ze dne 14. dubna byla nakonec 6. května zastavena výroba v závodě od nočních hodin.
Továrna obnovila dodávky dílů pro výrobní závody Honda mimo Japonsko a poté od 13. května došlo k obnovení výroby motorových strojů. Pokud jde o nejvíce postiženou výrobu motocyklů, dne 6. června se v továrně podařilo v omezené míře obnovit montáž klíčových modelů a od té doby objem výroby postupně narůstal.
Nyní je linka FUN určená pro velké modely motocyklů Honda připravena na plné obnovení výroby. Krom toho se zde bude vyrábět i nedávná novinka CRF1000L Africa Twin. Díky tomu tak celková výroba v závodě Kumamoto dosáhla ke 22. srpnu 2016 běžné úrovně.
Společnost Honda se ale i tak bude nadále snažit o co nejrychlejší obnovu postižené oblasti. Jde jí hlavně o zajištění včasných dodávek výrobků ke svým zákazníkům.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?