Společnost Honda se snažila o co nejrychlejší obnovení výroby v závodě Kumamoto. Ten byl poničen během letošního dubna zemětřesením.
Původní cíl přitom kladl ukončení obnovy do poloviny srpna, což se Hondě nakonec povedlo. Svědčí o tom následující zpráva. V závodě Kumamoto se tak znovu rozběhne výroba. V důsledku zemětřesení ze dne 14. dubna byla nakonec 6. května zastavena výroba v závodě od nočních hodin.
Továrna obnovila dodávky dílů pro výrobní závody Honda mimo Japonsko a poté od 13. května došlo k obnovení výroby motorových strojů. Pokud jde o nejvíce postiženou výrobu motocyklů, dne 6. června se v továrně podařilo v omezené míře obnovit montáž klíčových modelů a od té doby objem výroby postupně narůstal.
Nyní je linka FUN určená pro velké modely motocyklů Honda připravena na plné obnovení výroby. Krom toho se zde bude vyrábět i nedávná novinka CRF1000L Africa Twin. Díky tomu tak celková výroba v závodě Kumamoto dosáhla ke 22. srpnu 2016 běžné úrovně.
Společnost Honda se ale i tak bude nadále snažit o co nejrychlejší obnovu postižené oblasti. Jde jí hlavně o zajištění včasných dodávek výrobků ke svým zákazníkům.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?