Koncern Volkswagen musí během příštích let ušetřit co nejvíce peněz, které vynaložil a dá na opravdu vozidel z kauzy Dieselgate.
Tím je plán ušetřit alespoň pět miliard euro, protože podle odhadů bude vše stát až 8,7 miliardy eur. V plánu je omezení sponzorských aktivit, sníží se i investice do vývoje a zruší se postradatelné a nevýdělečné projekty. V souvislosti s tím je v plánu i omezení modelových variant a stupňů výbavy.
Sníží se i odměny managementu, ale řadových pracovníků by se snížení nákladů dotknout nemělo. Zatím ale není jasné, kterých modelů se ořezání výbavy bude týkat. Neznamená to však, že by se současné modely přestaly nabízet s různými výbavovými pakety.
Chápat to máme spíš tak, že dojde ke sjednocení balíčků výbavy a omezí se možnosti individualizace. Je taky dost možné, že z nabídky zmizí některé karosářské verze současných Volkswagenů.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?