Malou německou automobilku Wiesmann založili v roce 1988 dva bratři Wiesmannovi a zaměřili se výhradně na ruční výrobu sportovních vozů. Přesněji, ve svém portfoliu měla následující modelové řady – MF 3, MF 4 a MF 5. Všechny vyrobené vozy automobilkou Wiesmann disponují motory a převodovkami od mnichovské značky BMW.
Ale vrátíme se zpátky do současnosti. O nedávné transakci je bohužel známo málo informací, avšak jeden ze zakládajících bratrů, Friedhelm Wiesmann, prozradil nizozemskému deníku Autovisie, že značku Wiesmann zakoupil britský pár Berry a Anita Tatalovic. Na závěr spoluzakladatel řekl také, že smlouvy jsou již podepsané a pár má v plánu i obnovení výroby sportovních vozů.
Bohužel ani nevíme, které konkrétní modely by šly do sériové výroby. Posledním představeným modelem byl Wiesmann GT MF4-CS (premiéra v roce 2013 na ženevském autosalonu), neboli limitovaný model na oslavu 25. výročí od založení společnosti. Wiesmann GT MF4-CS bylo vysoce výkonné kupé s hliníkovým šasi, laminátovou karoserií a 4,0litrovým osmiválcem o výkonu 420 koní a točivém momentu 400 Nm. Motor spolupracoval se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, díky které GT MF4-CS zrychlilo na stovku za 4,4 sekundy (i přes váhu 1350 kg) a dosáhlo maximální rychlosti 295 km/h.
Tenkrát Wiesmann oznámil, že tento model bude postaven pouze v 25 kusech, ale doteď není známo, kolik se stihlo vyrobit kusů tohoto modelu. Nicméně, osobně jsem velmi rád, že Wiesmann zase žije!