Nejdražší limitovanou edici Premium střídá verze s cenovkou „již od“. Nejlevnější Kadjar stojí 464 900,- Kč, pohání jej 1,2 TCe s výkonem 96 kW a s výbavou Life. Základní cena obsahuje mimo jiné manuální klimatizaci, šest airbagů, koncová diodová světla, elektricky ovládaná vyhřívaná zrcátka, elektricky ovládaná všechna čtyři okna, rádio s bluetooth, palubní počítač nebo 16“ litá kola.
Pokud ale chcete jakýkoliv jiný motor než 1,2 TCe (96 kW), tak máte smůlu. Nejlevnější diesel 1,5 dCi (81 kW) se prodává až od výbavového stupně Zen. Konkrétně za vznětovou 1,5 zaplatíte minimálně 544 900,- Kč.
S motorem 1,2 TCe je však příplatek za bohatší výbavu Zen jen 25 tisíc korun. Navíc dostanete automatickou klimatizaci, dešťový a světelný senzor, 17“ litá kola, kožený volant nebo mlhovky s přisvěcováním do zatáček.
Kdo nelpí na co nejnižší ceně, měl by o druhém výbavovém stupni zauvažovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.