Nejdražší limitovanou edici Premium střídá verze s cenovkou „již od“. Nejlevnější Kadjar stojí 464 900,- Kč, pohání jej 1,2 TCe s výkonem 96 kW a s výbavou Life. Základní cena obsahuje mimo jiné manuální klimatizaci, šest airbagů, koncová diodová světla, elektricky ovládaná vyhřívaná zrcátka, elektricky ovládaná všechna čtyři okna, rádio s bluetooth, palubní počítač nebo 16“ litá kola.
Pokud ale chcete jakýkoliv jiný motor než 1,2 TCe (96 kW), tak máte smůlu. Nejlevnější diesel 1,5 dCi (81 kW) se prodává až od výbavového stupně Zen. Konkrétně za vznětovou 1,5 zaplatíte minimálně 544 900,- Kč.
S motorem 1,2 TCe je však příplatek za bohatší výbavu Zen jen 25 tisíc korun. Navíc dostanete automatickou klimatizaci, dešťový a světelný senzor, 17“ litá kola, kožený volant nebo mlhovky s přisvěcováním do zatáček.
Kdo nelpí na co nejnižší ceně, měl by o druhém výbavovém stupni zauvažovat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.