Britská automobilka Aston Martin, respektive její generální ředitel, přichází v současných dnech s velice odvážným prohlášením.
Z toho totiž vyplývá, že automobilka si v současné době stojí natolik dobře, že si může dovolit zahájit vývoj, hned sedmi nových modelů. Každý rok bychom se měli údajně dočkat nového modelu.
Jak by mělo složení nových modelů vypadat? I k tomu se Palmer vyjádřil. Konkrétně by se mělo jednat o tři sportovní vozy, dva luxusní sedany, typu Lagonda, nový crossover DBX a nový nejmenovaný model. Což by dle nás mohl být chystaný, bestiální supersport na základě současného Vulcanu.
Palmer také dodal, že ačkoli se společnost chystá značně rozšířit své portfolio, stále chce výrobní kapacitu držet pod hranicí 7 000 vyrobených vozů ročně, pro zachování exkluzivity značky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?