Britská automobilka Aston Martin, respektive její generální ředitel, přichází v současných dnech s velice odvážným prohlášením.
Z toho totiž vyplývá, že automobilka si v současné době stojí natolik dobře, že si může dovolit zahájit vývoj, hned sedmi nových modelů. Každý rok bychom se měli údajně dočkat nového modelu.
Jak by mělo složení nových modelů vypadat? I k tomu se Palmer vyjádřil. Konkrétně by se mělo jednat o tři sportovní vozy, dva luxusní sedany, typu Lagonda, nový crossover DBX a nový nejmenovaný model. Což by dle nás mohl být chystaný, bestiální supersport na základě současného Vulcanu.
Palmer také dodal, že ačkoli se společnost chystá značně rozšířit své portfolio, stále chce výrobní kapacitu držet pod hranicí 7 000 vyrobených vozů ročně, pro zachování exkluzivity značky.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?