Spyker byl vždy znám jako nizozemský výrobce zběsilých supersportů. Posledních několik let se společnost ale utápěla v dluzích, do kterých se ponořila v průběhu finanční krize.
Podle poslední vydané zprávy, se ale Spykeru podařilo ze všech problémů vyhrabat, kompletně restrukturalizovat společnost a co je nejdůležitější – sehnat silného partnera. Tím je americký výrobce lehký elektřinou poháněných letadel Volta Volaré.
Z tohoto partnerství tedy vyplývá, že se Spyker hodlá do budoucna věnovat výrobě elektromobilů. Jak ale Spyker známe, nebude se jednat o žádný Nissan Leaf, ale o zběsilou raketu plivající blesky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?