Kdysi vlajková loď, nyní jen zástupce střední třídy Hyundai i40 přichází na český trh s omlazenou tváří, novinkami a silnějšími motory.
V nabídce jsou námi známé motorizace. Základním, tedy nejlevnějším motorem je 2,0 GDI o výkonu 121 kW (ano o 10 kW méně, než před faceliftem). Za něj zaplatíte 639 990 Kč. Dřívější základní motor 1,6 GDI vypadl z nabídky.
Zajímavější a prodávanější budou jako i dříve, dieselové čtyřválce o objemu 1,7 litru a výkonu 85 a nebo nově 104 kW. Pro silnější variantu bude k dispozici sedmistupňová dvouspojková automatická převodovka.
Za slabší turbodiesel zaplatíte nejméně 654 990 Kč, příplatek za silnější 1,7 CRDI je pouhých 20 000 Kč. Za kombi se připlácí vždy 30 000 Kč.
Základní výbava Experience obsahuje, šestnáctipalcová kola, vyhřívání předních sedadel, kožený vyhřívaný volant, automatickou dvou-zónovou klimatizaci, tempomat, stmívací vnitřní zpětné zrcátko, parkovací čidla vpředu a vzadu, nebo všechna okna ovládaná elektricky. Za metalický lak si zaplatíte 18 000 Kč.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?