Mercedes-AMG oznámil, že koupí 25% podíl v italské společnosti MV Agusta, která vyrábí motocykly.
Podle AMG se jedná o partnerství v oblasti marketingu a prodeje. Nicméně by se mohlo jednat o chytrý krok, jak získat přístup k malým výkonným motorům v době downsizingu.
Konkurence Mercedesu již začala umisťovat do svých vozů tří-válcové motory. Volkswagen umístil do jednoho ze svých konceptů agregát od italské Ducatti, kterou vlastní. Mercedes by tak skrze AMG mohl těžit ze spojení s MV Agusta.
MV Agusta má na svém kontě 75 světových šampionátů a další konstrukterské ocenění. Italská společnost by díky Mercedesu získala přístup k značným finančním a jiným zdrojům a mohla se více rozrůst.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?