Výrobce luxusních aut již v minulosti provázely finanční potíže. V červenci se povedlo Spykeru vyrovnat daňový dluh, ale další problémy na sebe nenechaly dlouho čekat.
Podle posledních informací zaměstnanci Spykeru nedostanou tento měsíc zaplaceno. I přesto, že se nejedná o první případ zpoždění s výplatou pro zaměstnance, mohlo by se nyní jednat o dlouhodobější problém.
Spyker slíbil svým zaměstnancům bonus, až se jejich finanční situace zlepší. Ovšem zůstává nejisté, jestli opravdu ke zlepšení dojde.
Holandská automobilka obnovila svůj provoz v roce 2000, po 75 leté pauze. Byla by skutečně škoda, kdyby musela opět výrobu ukončit.
Zdroj: worldcarfans.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?