Německý výrobce vozů investuje do výroby. Cílem je první místo ve výrobě luxusních vozů
Německý automobilový výrobce investuje do svých výrobních kapacit každoročně nemalé peníze. Bylo tomu v minulosti, v přítomnosti, nic se nezmění i do budoucna. Plán vedení počítá s výrobou vozů, překonávající zbylé konkurenty. Zda k představám vedení dojde či nikoli prozatím nevíme, charakteristickou je však další rozsáhlá finanční injekce do závodu v maďarském Györu.
Dosavadní maďarské výrobní závody doposud zkompletovaly velké množství motorů a ku příkladů vozů TT s emblémem čtveřice protknutých kruhů. Nová továrna Györ, nacházející se pohraničí se Slovenskou republikou, mající 135 tisíc obyvatel a pro zajímavost i biskupa rábské diecéze, zaměstnává více než 2 100 dělníků a občanů dalších profesí.
900milionová investice (cca 23 miliard korun) přináší moderní zcela výrobní závod. Z precizně nastavených produkčních pásů má sjet okolo 125 tisíc vozů ročně a udělat tak z Maďarska další automobilově úspěšnou zemi.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?