Německý výrobce vozů investuje do výroby. Cílem je první místo ve výrobě luxusních vozů
Německý automobilový výrobce investuje do svých výrobních kapacit každoročně nemalé peníze. Bylo tomu v minulosti, v přítomnosti, nic se nezmění i do budoucna. Plán vedení počítá s výrobou vozů, překonávající zbylé konkurenty. Zda k představám vedení dojde či nikoli prozatím nevíme, charakteristickou je však další rozsáhlá finanční injekce do závodu v maďarském Györu.
Dosavadní maďarské výrobní závody doposud zkompletovaly velké množství motorů a ku příkladů vozů TT s emblémem čtveřice protknutých kruhů. Nová továrna Györ, nacházející se pohraničí se Slovenskou republikou, mající 135 tisíc obyvatel a pro zajímavost i biskupa rábské diecéze, zaměstnává více než 2 100 dělníků a občanů dalších profesí.
900milionová investice (cca 23 miliard korun) přináší moderní zcela výrobní závod. Z precizně nastavených produkčních pásů má sjet okolo 125 tisíc vozů ročně a udělat tak z Maďarska další automobilově úspěšnou zemi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?