Lincolnu se v poslední době příliš nedaří. Ford to nerad přiznává, ale pokud se mu nepodaří najít více kupujících, skončí stejně jako značka Mercury.
Fordu se ze snad již odplouvající recese podařilo vyjít jako nejméně postižený z velké americké trojky. To však neznamená, že by vyšel bez úhony.
Problémy má zejména jeho luxusní divize, proslavený Lincoln. Jeho model Town Car končí, protože už beznadějně zastaral, lépe na tom není ani luxusní SUV Navigator.
Lincolnu se letos pravděpodobně nepodaří prodat více než 80 tisíc vozů. To je pro takto slavnou značky velmi málo, Ford, vlastník Lincolnu, se proto rozhodl do firmy nalít peníze poslední naděje. Pokud ani ty nezaberou, slavná značka pravděpodobně skončí.
Investice Fordu do novinek by měla zvýšit prodeje na 150 tisíc vozů ročně. Již víme, že příští rok se dočkáme nástupce Town Caru, ve vývoji je i menší model.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.