I Audi umí postavit neúspěšný model. Nikdo ho nechce, výroba končí

ar5, 14. října 2016, 08:35 Google+

Sotva jeden rok byl v prodeji elektromobil od Audi. Jednalo se o R8 e-tron, které kvůli malé prodejnosti postihlo definitivní ukončení výroby.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Audi R8 e-tron končí v nabídce německé automobilky.

Audi R8 e-tron končí v nabídce německé automobilky. | foto: Audi

Sdílejte článek

O to horší je fakt, že celých šest let Audi uvažovalo nad něčím, co by bylo supersportovní a přitom šetřilo přírodu. Nakonec se rozhodlo pro R8ku s elektromotorem a jakmile se to dozvěděla veřejnost, spustila se lavina spekulací, jak moc dobrý vůz vlastně bude.

Nakonec se však očekávané novinky stala ne moc populární novinka. A je vlastně úplně jedno, že elektrická R8 zrychlí z nuly na sto za 3,2 vteřiny. Tohle auto má totiž omezenou nejvyšší rychlost na 210 km/h. V době prodeje naštěstí byla možnost za tučný příplatek omezovač posunout na 250 km/h.

O dost zajímavějším údajem je porce kilometrů, které tenhle vůz ujede na jedno nabití. Audi R8 e-tron nabídne dojezd až 450 kilometrů, což není málo. Malá však nebyla ani cenovka, která se na v přepočtu na naší měnu šplhala k částce 27 milionů korun. Možná právě tohle byl hřebík do rakve jinak povedené eletro R8.

Ve výsledku se tak prodalo ani ne 100 kusů R8 e-tron. Není proto divu, že nic dalšího se od Audi nechystá, respektive elektrickou R8 jen tak na trhu neuvidíme. Tohle je dost velká ukázka, jak moc neúspěšný model se dá vyrobit.

Vytisknout

Diskuze: I Audi umí postavit neúspěšný model. Nikdo ho nechce, výroba končí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Nová Honda CR-V překvapuje na všech frontách.

Pátá Honda CR-V kompromisy neuznává. Vypadá dobře, motorově jde s dobou

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud