O to horší je fakt, že celých šest let Audi uvažovalo nad něčím, co by bylo supersportovní a přitom šetřilo přírodu. Nakonec se rozhodlo pro R8ku s elektromotorem a jakmile se to dozvěděla veřejnost, spustila se lavina spekulací, jak moc dobrý vůz vlastně bude.
Nakonec se však očekávané novinky stala ne moc populární novinka. A je vlastně úplně jedno, že elektrická R8 zrychlí z nuly na sto za 3,2 vteřiny. Tohle auto má totiž omezenou nejvyšší rychlost na 210 km/h. V době prodeje naštěstí byla možnost za tučný příplatek omezovač posunout na 250 km/h.
O dost zajímavějším údajem je porce kilometrů, které tenhle vůz ujede na jedno nabití. Audi R8 e-tron nabídne dojezd až 450 kilometrů, což není málo. Malá však nebyla ani cenovka, která se na v přepočtu na naší měnu šplhala k částce 27 milionů korun. Možná právě tohle byl hřebík do rakve jinak povedené eletro R8.
Ve výsledku se tak prodalo ani ne 100 kusů R8 e-tron. Není proto divu, že nic dalšího se od Audi nechystá, respektive elektrickou R8 jen tak na trhu neuvidíme. Tohle je dost velká ukázka, jak moc neúspěšný model se dá vyrobit.