Britská automobilka McLaren si po roce 2015, kdy prodala pouze 1 654 vozů, klade nebývala ambiciózní cíle. Ředitel automobilky Mike Flewitt očekává, že wokingská společnost dokáže v letošním roce pokořit hranici tří tisíc prodaných automobilů. Zdvojnásobení produkce je ale jen začátek.
Společnost by dle svého plánu ráda dosáhla ročního prodeje mezi čtyřmi a půl a pěti tisíci prodaných vozů, což je maximum, co by automobilka mohla při současné kapacitě chrlit.
Zvyýšení produkce a odbytu je klíč k získání peněz pro výzkum nových technologií. McLaren chystá v blízké budoucnosti představení patnácti nových produktů a uvést pohonnou jednotku se zcela novou architekturou, určenou pro hybridní sportovní vozy.
Tato nová pohonná jednotka má nahradit osmiválec, který McLaren využívá v současnosti, a narozdíl od něj bude mít novinka hybridní technologii do sebe zakomponovanou již od prvního dne.
Právě hybridy mají v roce 2022 tvořit více než polovinu portfolia McLarenu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?