Šéf továrního týmu Peugeot řekl, že stížnosti jezdců Toyoty na to, že nemají možnost z kokpitu vozu korigovat tlak v pneumatikách, jsou hloupé. Navazuje tak na kritiku Nassera Al-Attiyaha a Giniela de Villierse - ti poukázali na fakt, že pravidla neumožňují vozům 4x4 regulovat tlak v pneumatikách z kabiny.
Toyota si stěžovala hlavně po čtvrté etapě, kdy se jelo v měkkých dunách a její jezdci dostali hned několik defektů. Podle šéfa Peugeotu, Bruno Famina, jsou ale tyto stížnosti hloupostí. Toyota má jiné přednosti. "Je to hloupé, opravdu. Letos se jim dostalo velké výhodu v podobě váhy, zavěšení atd., tak nemají co říkat," řekl Famin.
"Podívejte se na sílu jejich motoru - mají velký restriktor (38 milimetrů). Na úrovni moře, kde všechny ty duny byly, dávaly jejich motory výkony přes 400 koní. Měli raději na svých autech více pracovat a méně vinit ostatní," nebojí se vyjádřit svůj názor Francouz.
Obě hvězdy týmu Toyota - Nasser Al-Attiyah i Giniel de Villiers - navíc v páté etapě ztratily další čas. Tudíž se před ně dostal i jejich týmový kolega, Bernhard ten Brinke.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?