Jezdec týmu X-Raid Mini, Mikko Hirvonen, vidí svoji jedinou šanci, jak se vrátit do čela soutěže, ve smůle jezdců továrního týmu Peugeot.
Mikko Hirvonen se držel ve skupině bojující o čelo čtyři dny. Jenže v páteční zkrácené etapě z Tupiza do Oruro ztratil díky navigaci zhruba 40 minut. Teď na vedoucí čtveřici - tři Peugeoty a jednu Toyotu - ztrácí a přiznává, že jeho jedinou šancí na návrat do boje o vítězství by byly problémy u jezdců před ním.
"Je to 40 minut, takže čistě pouze jízdou není možné to stáhnout. Ale když se stejné problémy [jako mě] přihodí i jim, tak nikdy nevíte. Prostě pojedeme flat-out a uvidíme, jestli budou mít problémy. Je to naše jediná šance, jinak bychom mohli jet výletním tempem až do konce," řekl pro 'Motorsport.com' finský jezdec.
Až do navigačních problémů byl s průběhem svého druhého Dakaru Hirvonen velmi spokojený: "Byli jsme ve velmi dobré pozici. Byl jsem opravdu spokojený a měl jsem z toho dobrý pocit. A vzhledem k náročnosti zkoušek, které jsme jeli, a také vzhledem k tomu, že nemáme nejrychlejší auto na top speedu, tak ale vím, že v technických pasážích můžeme bojovat s kýmkoliv."
"Byl jsem tedy s průběhem velmi spokojený... Ale navigace je obtížná a i to je součástí závodu. Bohůžel jsme s ní měli v pátek trošku problémy. Až na tento problém to probíhalo velmi dobře," zakončil Mikko.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.