Jezdec týmu X-Raid Mini, Mikko Hirvonen, vidí svoji jedinou šanci, jak se vrátit do čela soutěže, ve smůle jezdců továrního týmu Peugeot.
Mikko Hirvonen se držel ve skupině bojující o čelo čtyři dny. Jenže v páteční zkrácené etapě z Tupiza do Oruro ztratil díky navigaci zhruba 40 minut. Teď na vedoucí čtveřici - tři Peugeoty a jednu Toyotu - ztrácí a přiznává, že jeho jedinou šancí na návrat do boje o vítězství by byly problémy u jezdců před ním.
"Je to 40 minut, takže čistě pouze jízdou není možné to stáhnout. Ale když se stejné problémy [jako mě] přihodí i jim, tak nikdy nevíte. Prostě pojedeme flat-out a uvidíme, jestli budou mít problémy. Je to naše jediná šance, jinak bychom mohli jet výletním tempem až do konce," řekl pro 'Motorsport.com' finský jezdec.
Až do navigačních problémů byl s průběhem svého druhého Dakaru Hirvonen velmi spokojený: "Byli jsme ve velmi dobré pozici. Byl jsem opravdu spokojený a měl jsem z toho dobrý pocit. A vzhledem k náročnosti zkoušek, které jsme jeli, a také vzhledem k tomu, že nemáme nejrychlejší auto na top speedu, tak ale vím, že v technických pasážích můžeme bojovat s kýmkoliv."
"Byl jsem tedy s průběhem velmi spokojený... Ale navigace je obtížná a i to je součástí závodu. Bohůžel jsme s ní měli v pátek trošku problémy. Až na tento problém to probíhalo velmi dobře," zakončil Mikko.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?