Romain Dumas se vrací na tratě Dakaru, poprvé startoval na tomto maratonu v roce 2015. V roce 2016 pojede s Peugeotem 2008 DKR15+. Je tedy další posilou značky Peugeot.
V továrním týmu Peugeot Sport pojede čtveřice jezdců - Carlos Sainz, Cyril Despres, Stéphane Peterhansel a Sébastien Loeb. Pátý vůz nasadí RD Rallye Team pro Romaina Dumase, v jeho případě ale půjde o vylepšený loňský vůz 2008 DKR15+ (s tímto autem jel Loeb soutěž v Maroku).
Pilot Porsche v seriálu WEC se na start pouštní soutěže postaví podruhé. Peugeot 2008 DKR15+ bude v barvách společnosti Matmut a kardiologické kliniky (Mécénat Chirurgie Cardiaque), která pomáhá dětem s vrozenou srdeční vadou. Na této klinice se také léči děti z chudých částí světa.
"Vrátit se na Dakar bylo mým přáním, ale bylo potřeba poskládat všechny díly puzzle. S týmem a mými partnery se nám to povedlo a já jsem rád, že znovu vyrazím na tuto legendární soutěž. S týmem si Dakar užijeme.
Navíc budu mít konkurenceschopné auto - Peugeot 2008 DKR15+. Proto mám logicky vyšší ambice... Z mé první zkušenosti vím, že musím očekávat všechno. Jasnou ambicí je dojet do cíle soutěže a maximálně využít tuto nabídnutou příležitost," řekl jezdec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.