Romain Dumas se vrací na tratě Dakaru, poprvé startoval na tomto maratonu v roce 2015. V roce 2016 pojede s Peugeotem 2008 DKR15+. Je tedy další posilou značky Peugeot.
V továrním týmu Peugeot Sport pojede čtveřice jezdců - Carlos Sainz, Cyril Despres, Stéphane Peterhansel a Sébastien Loeb. Pátý vůz nasadí RD Rallye Team pro Romaina Dumase, v jeho případě ale půjde o vylepšený loňský vůz 2008 DKR15+ (s tímto autem jel Loeb soutěž v Maroku).
Pilot Porsche v seriálu WEC se na start pouštní soutěže postaví podruhé. Peugeot 2008 DKR15+ bude v barvách společnosti Matmut a kardiologické kliniky (Mécénat Chirurgie Cardiaque), která pomáhá dětem s vrozenou srdeční vadou. Na této klinice se také léči děti z chudých částí světa.
"Vrátit se na Dakar bylo mým přáním, ale bylo potřeba poskládat všechny díly puzzle. S týmem a mými partnery se nám to povedlo a já jsem rád, že znovu vyrazím na tuto legendární soutěž. S týmem si Dakar užijeme.
Navíc budu mít konkurenceschopné auto - Peugeot 2008 DKR15+. Proto mám logicky vyšší ambice... Z mé první zkušenosti vím, že musím očekávat všechno. Jasnou ambicí je dojet do cíle soutěže a maximálně využít tuto nabídnutou příležitost," řekl jezdec.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?