Romain Dumas se vrací na tratě Dakaru, poprvé startoval na tomto maratonu v roce 2015. V roce 2016 pojede s Peugeotem 2008 DKR15+. Je tedy další posilou značky Peugeot.
V továrním týmu Peugeot Sport pojede čtveřice jezdců - Carlos Sainz, Cyril Despres, Stéphane Peterhansel a Sébastien Loeb. Pátý vůz nasadí RD Rallye Team pro Romaina Dumase, v jeho případě ale půjde o vylepšený loňský vůz 2008 DKR15+ (s tímto autem jel Loeb soutěž v Maroku).
Pilot Porsche v seriálu WEC se na start pouštní soutěže postaví podruhé. Peugeot 2008 DKR15+ bude v barvách společnosti Matmut a kardiologické kliniky (Mécénat Chirurgie Cardiaque), která pomáhá dětem s vrozenou srdeční vadou. Na této klinice se také léči děti z chudých částí světa.
"Vrátit se na Dakar bylo mým přáním, ale bylo potřeba poskládat všechny díly puzzle. S týmem a mými partnery se nám to povedlo a já jsem rád, že znovu vyrazím na tuto legendární soutěž. S týmem si Dakar užijeme.
Navíc budu mít konkurenceschopné auto - Peugeot 2008 DKR15+. Proto mám logicky vyšší ambice... Z mé první zkušenosti vím, že musím očekávat všechno. Jasnou ambicí je dojet do cíle soutěže a maximálně využít tuto nabídnutou příležitost," řekl jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?