Nejslabší Enyaq iV 60 míří do předprodeje. Cena je ale stále nad "magickou" hranicí

AutoRoad.cz, 13. října 2020, 20:52 Google+

Všichni autorizovaní prodejci ze sítě ŠKODA AUTO Česká republika zahajují předprodej základní varianty nového elektrického SUV značky ŠKODA. Zákazníci již mohou objednávat ENYAQ iV 60 se základní baterií 62 kWh. Doporučená prodejní cena 1 059 900 Kč včetně DPH zahrnuje mimořádně bohatou výbavu, která v kombinaci s velkorysým prostorem dělá z tohoto vozu atraktivní nabídku v segmentu elektromobilů na českém trhu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

ŠKODA ENYAQ iV 60 v základní specifikaci LOFT nabízí ojedinělou standardní výbavu, v níž nechybí prvky jako rozpoznání únavy řidiče, asistent udržování jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, volba jízdních režimů či rozpoznání rukou na volantu. O pohodlí uvnitř vozu se starají automatická třízónová klimatizace, vyhřívaný volant nebo vyhřívaná přední sedadla. Interiér LOFT je čalouněn látkou a umělou kůží a doplněn hliníkovým broušeným dekorem. Komfortní přední sedadla jsou všestranně nastavitelná včetně bederní opěrky. Pro snadné parkování i v nepřehledných místech jsou součástí základní výbavy parkovací senzory vpředu i vzadu a také zadní parkovací kamera. V základní ceně 1 059 900 Kč dostanou zákazníci rovněž 19palcová litá kola Proteus, LED přední světlomety, bezklíčový přístup KESSY, řadu prvků Simply Clever a mnoho dalšího. Bližší informace o modelu jsou k dispozici v cenících i konfigurátoru.

Na přání se dá výbava dále rozšířit buď jednotlivými položkami, nebo prostřednictvím zvýhodněných paketů. Tak lze získat například elektricky ovládané víko zavazadelníku s virtuálním pedálem (Komfort Paket), vyhřívání čelního skla i zadních sedadel (Klima Paket) nebo další asistenty v balíčku Asistovaná jízda 2.0. Na volbu zákazníka dle jeho vkusu čeká také provedení interiéru. Kromě základního LOFT je možné volit ze 4 dalších – LODGE (čalounění látkou a přírodní vlnou se stříbrným dekorem), LOUNGE (čalounění kůží a umělým semišem se šedým dekorem), SUITE (čalounění černou kůží s černým dekorem) a ecoSUITE (čalounění hnědou kůží s černým dekorem).

img-responsive

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV | foto: Škoda Auto

ENYAQ iV představuje zcela novou koncepci pohonu, byť se svým způsobem vrací do historie značky. Stejně jako dřívější vozy ŠKODA dostalo i nové elektrické SUV pohon zadních kol. U základní ENYAQ iV 60 má lithium-iontová baterie celkovou kapacitu 62 kWh (resp. využitelnou 58 kWh). Elektromotor umístěný na zadní nápravě disponuje výkonem 132 kW a maximálním točivým momentem 310 Nm. S ním dokáže český elektromobil zrychlit z 0 na 100 km/h za 8,9 s a dosáhne největší rychlosti 160 km/h. Dojezd na jedno nabití dle metodiky WLTP činí až 390 km, přičemž kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí 14,6 až 16,4 kWh/100 km.

Na českém trhu byl již dříve zahájen předprodej výkonnější varianty iV 80, jejíž doporučená prodejní cena byla stanovena na 1 189 900 Kč. Modelová řada ENYAQ iV se v budoucnosti rozroste o další 2 varianty. Obě budou mít navíc druhý elektromotor umístěný na přední nápravě, díky tomu nabídnou pohon všech kol a dojezd až 460 km na jedno nabití dle WLTP. Verzi iV 80X charakterizují hodnoty 195 kW a 425 Nm, mimořádný požitek z jízdy pak slibuje verze iV RS zásluhou 225 kW a 460 Nm.

Vytisknout

Diskuze: Nejslabší Enyaq iV 60 míří do předprodeje. Cena je ale stále nad "magickou" hranicí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Papamobil Toyota Mirai

Papež dostal nový papamobil. Konstrukce nepřekvapí, pohon ale ano

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud