Tuzemská prodejní síť značky Toyota se rozrostla o nový showroom v Mostě. Prodejní a servisní centrum Louwman Most je již 29. prodejním místem japonské automobilky v České republice a zároveň třetí novou pobočkou Toyoty otevřenou v letošním roce.
Centrum na ploše přes 180 metrů čtverečních zahrnuje showroom se stáním pro celkem pět vozů a rozsáhlé servisní zázemí se čtyřmi zvedáky a možným rozšířením kapacity do budoucna. Přejímacími techniky jsou zde Michala Kuzyková a Luděk Novák, kteří mají bohatou praxi v automobilovém sektoru.
„Jsme připraveni kompletně uspokojit poptávku po všech modelech v nabídce Toyoty, včetně stále populárnějších hybridů, pro celý mostecký region i okolí. Zaměřit se chceme rovněž na správu vozového parku místních firemních zákazníků," říká Tomáš Rzounek, generální ředitel Toyota Louwman.
Toyota letos na jaře otevřela také například nové prodejní a servisní centrum v Šumperku, které provozuje společnost Autobond. V červenci pak společnost Toyota Tsusho v Průhonicích u Prahy zahájila provoz čtvrtého tuzemského centra prémiové značky Lexus.
Toyota v Česku registrovala od ledna do konce září 7547 osobních a lehkých užitkových vozů. V kategorii osobních aut jí od začátku roku patří 5. příčka na trhu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?