Tuzemská prodejní síť značky Toyota se rozrostla o nový showroom v Mostě. Prodejní a servisní centrum Louwman Most je již 29. prodejním místem japonské automobilky v České republice a zároveň třetí novou pobočkou Toyoty otevřenou v letošním roce.
Centrum na ploše přes 180 metrů čtverečních zahrnuje showroom se stáním pro celkem pět vozů a rozsáhlé servisní zázemí se čtyřmi zvedáky a možným rozšířením kapacity do budoucna. Přejímacími techniky jsou zde Michala Kuzyková a Luděk Novák, kteří mají bohatou praxi v automobilovém sektoru.
„Jsme připraveni kompletně uspokojit poptávku po všech modelech v nabídce Toyoty, včetně stále populárnějších hybridů, pro celý mostecký region i okolí. Zaměřit se chceme rovněž na správu vozového parku místních firemních zákazníků," říká Tomáš Rzounek, generální ředitel Toyota Louwman.
Toyota letos na jaře otevřela také například nové prodejní a servisní centrum v Šumperku, které provozuje společnost Autobond. V červenci pak společnost Toyota Tsusho v Průhonicích u Prahy zahájila provoz čtvrtého tuzemského centra prémiové značky Lexus.
Toyota v Česku registrovala od ledna do konce září 7547 osobních a lehkých užitkových vozů. V kategorii osobních aut jí od začátku roku patří 5. příčka na trhu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.