Nejpozději v květnu začnou duše mnohých motoristů prahnout po skvělé jízdě v kabrioletu. Volkswagen má pro ně nyní v nabídce mimořádně lifestylový otevřený vůz. Nový T-Roc Cabriolet, jehož předprodej s cenou od 699 900 Kč běží již tři měsíce, se k českým prodejcům dostane začátkem května.
Otevřená varianta úspěšného modelu T-Roc nabízí atraktivní koncept vozidla s mírně zvýšenou polohou sedadel, markantním designem a nejlepším kompromisem mezi komfortem a potěšením z jízdy díky moderním technologiím. Ústředním prvkem je skládací střecha z tkaniny, která se otevře zcela automaticky za pouhých devět sekund – a to dokonce i za jízdy rychlostí až 30 km/h.
T-Roc Cabriolet bude nabízen ve dvou výbavových liniích. Zatímco u varianty „Style“ hraje nejdůležitější roli design, „R-Line“ má sportovní charakter. Již linie „Style“ nabízí rozsáhlou sériovou výbavu, která kromě jiného zahrnuje 17“ kola „Mayfield“ z lehké slitiny, bílé dekorační osvětlení, klimatizaci, asistenční systém „Lane Assist“ pro jízdu v jízdním pruhu, automatickou regulaci odstupu ACC s asistenčním systémem „Front Assist“ s funkcí nouzového brzdění, rozpoznávání únavy řidiče, špičkový infotainment „Discover Media“ s navigačním systémem, bezdrátový „App-Connect Wireless“. Specifikace „R-Line“ pak přidává přední LED světlomety, digitální panel přístrojů „Active Info Display, dvouzónovou automatickou klimatizaci Climatronic, sportovní podvozek, odpružení či specifické prvky interiéru a exteriéru „R-Line“.
Pro otevřenou variantu modelu T-Roc se dodávají dva hospodárné motory TSI: 1.0 TSI o výkonu 85 kW a 1.5 TSI o výkonu 110 kW/150 kW. Výkonnější jednotka je na přání k dispozici také s dvouspojkovou převodovkou DSG. Všestrannost nového kabrioletu umocňuje objem zavazadlového prostoru 280 litrů ve spojení se sklopnými opěradly zadních sedadel a na přání nabízené tažné zařízení.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.