Hyundai Motor Czech odstartoval prodej druhého vysokovýkonného modelu divize N. Zcela nový i30 Fastback N, který se vyrábí v Nošovicích u Frýdku-Místku, kombinuje sofistikovaný a elegantní design s dnes už pověstnou radostí z jízdy N a zároveň prostorný interiér. Zkrátka sportovní charakter podtržený praktičností. Hyundai i30 Fastback N navazuje na úspěchy svého předchůdce i30 N, který se stal sportovním vozem roku 2018. Společně s novým modelem je pro i30 Fastback nyní k dispozici také ušlechtilý design a sportovní nastavení „N Line“.
Hyundai i30 N, první vysokovýkonný vůz divize N zaznamenal nejen v Čechách, ale po celé Evropě grandiózní úspěch, o čemž svědčí celá řada ocenění, kde je nyní nejaktuálnější „Sportovní vůz roku“ podle čtenářů časopisu Auto Bild. Kvůli enormní poptávce musel být výrobní plán v Nošovicích za první pololetí 2018 dokonce ztrojnásoben.
„Úspěch modelu i30 N je pro nás důkazem, že zde existuje silná poptávka po kvalitních sportovních vozech za příznivou cenu. S příchodem modelu i30 Fastback N budou mít nyní zákazníci u nás na výběr další atraktivní karosářskou variantu, která nabídne ještě lepší aerodynamiku, větší prostor a jedinečné potěšení z jízdy. Zákazníky jistě potěší, že se nejedná o ryze sportovní vůz, ale také o praktické auto, vhodné pro každodenní užití. “ uvedl Jan Pohorský, specialista komunikace Hyundai Motor Czech.
Zcela nový i30 Fastback N je prvním opravdu ostrým pětidveřovým kupé v segmentu C. Stejně jako verze i30 N liftback je vybaven prověřeným zážehovým motorem o objemu 2,0l, který nabídne výkon 250 koní ve standardní verzi a 275 koní ve verzi Performance. Vůz kombinuje sofistikovaný a elegantní design modelu i30 Fastback s výkony a radostí ze strhující jízdy pětidveřového modelu i30 N.
Nový model je vybaven jedinečnými sportovními stylistickými prvky, jako je dobře známý přední nárazník z pětidveřového i30 N, leskle černý zadní spoiler, jedinečný zadní nárazník včetně trojúhelníkového zadního mlhového světlometu, kola z lehké slitiny a boční prahy N. Oba modely i30 N i i30 N Fastback jsou vyráběny v Nošovicích u Frýdku-Místku.
Hyundai vychází vstříc i zákazníkům, kteří přímo nepožadují plnokrevný sporťák, ale rádi by svůj vůz vybavili atraktivními sportovními prvky. To umožňuje nový stupeň výbavy s názvem „N Line“. Zákazníci si mohou nyní vybavit model Hyundai i30 Fastback dynamickými stylistickými prvky a technickými úpravami, které optimalizují jízdní vlastnosti.
Stupeň výbavy „N Line“ zahrnuje mimo jiné prvky vnějšího a vnitřního designu, převzaté z řady vysokovýkonných modelů Hyundai N. Sportovní vzhled završuje vyvážené nastavení podvozku a odpružení, které umožňuje ještě sportovnější zážitky z jízdy.
Cena vozu Hyundai i30 Fastback N startuje na 779 990,- Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.