Po dlouhých 14 letech se Toyota vrací do Evropy s modelem Camry. Cílem nového modelu je udržet si dosavadní zastoupení v evropském automobilovém segmentu D/E, tedy střední /vyšší střední třída).
Nová Camry, poháněná hybridním elektrickým ústrojím bez nutnosti dobíjení ze zásuvky, rozšiřuje evropskou nabídku hybridních vozů Toyota na celkem osm modelů. Hybridní elektrické ústrojí o objemu 2,5 litru má nízkou spotřebu i emise, tichý chod, vyšší výkon a dynamičtější odezvu.
Zbrusu nová Camry je osmou generací vozu, který si od své premiéry v roce 1982 zasloužil bezpočet ocenění a uznání. Model se prodává ve více než 100 zemích celého světa a jeho celkové historické prodeje již překročily 19 milionů kusů. S každoročními prodeji na úrovni přes 700 tisíc vozů zůstává Camry celosvětově nejprodávanějším sedanem v automobilovém segmentu D/E.
Nejnovější generace Camry ukazuje praktické výhody návrhářské a konstrukční platformy TNGA (Toyota New Global Architecture). Ta klade důraz na ‚potěšení za volantem‘ i na špičkovou kvalitu dílenského zpracování, mimořádně efektivní obestavění prostoru a pokrokové technologie s intuitivním ovládáním.
Zbrusu nová Toyota Camry tak staví na všech klíčových hodnotách, kterými si vydobyla dnešní popularitu – v dané třídě nejvyšší kvalitě, odolnosti a spolehlivosti, tichém chodu a kvalitě jízdy. Společně s novým atraktivním designem exteriéru i interiéru, mimořádným pohodlím a prostorností, nejmodernějšími technologiemi pohonu a potěšením z jízdy díky jízdní dynamice speciálně odladěné pro evropský trh.
Elegantní exteriér se sportovním charakterem upoutá kabinou s prodlouženou linií střechy ve prospěch pohodlí všech cestujících. Nový model přináší jedinečný stylový a sportovní vzhled.
Interiér vozidla představuje ideální spojení stylu, pohodlí a kvality řemeslného zpracování. Křivky nové přístrojové desky obklopují vysoce ergonomický kokpit zaměřený na řidiče, zatímco pasažéři na zadních sedadlech se mohou nechat rozmazlovat pozoruhodnou prostorností a vysokým pohodlím.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?