Volkswagen Užitkové vozy plní své sliby. Po představení konceptu modelu Amarok Exclusive s nejvýkonnějším motorem lze nyní již objednávat jeho sériově vyráběnou verzi. Trumfem modelu, dodávaného ve výbavových variantách Amarok Highline a Aventura, je motor V6 TDI s výkonem 190 kW, k němuž přidává dalších 10 kW funkce přechodného zvýšení plnicího tlaku, a maximálním točivým momentem 580 Nm. Amarok Aventura kromě toho disponuje novými stylistickými prvky, mezi něž patří černé čalounění stropu, nová 20“ kola nebo poprvé pro Amarok Aventura nabízený metalický lak v barvě zelená Peacock.
Modely Amarok Highline a Amarok Aventura 2018 s novým motorem V6 o výkonu 190 kW (258 k), resp. 200 kW (272 k) s krátkodobým zvýšením plnicího tlaku, jsou ve svém segmentu jedinečné. V porovnání s dosud nabízeným výkonovým stupněm 165 kW disponují nové varianty modelu Amarok ještě pozoruhodnější dynamikou.
Vyšší točivý moment (580 Nm místo dosavadních 550 Nm) a výrazně vyšší výkon potěší firemní i soukromé zákazníky. Maximální točivý moment nového vrcholného motoru pro model Amarok je přitom k dispozici v rozsahu od 1 400 do 3 000 otáček za minutu a nejvyšší výkon mezi 3 250 a 4 000 otáčkami za minutu. Amarok s novým vrcholným agregátem je v obou verzích Highline i Aventura sériově vybaven trvalým pohonem všech kol 4MOTION a osmistupňovou automatickou převodovkou.
Amarok s výkonnějším motorem V6 pod kapotou navíc disponuje několika stylistickými změnami. Čalounění stropu i obložení střešních sloupků a dalších částí stropu mají nyní v modelu Amarok Aventura titanově černou barvu. V kombinaci se sedadly, čalouněnými titanově černou kůží Nappa, tím vzniká velmi ucelený a atraktivní dojem. Amarok Aventura s novým vrcholným motorem je nově sériově vybaven 20“ koly „Talca“ v odstínu tmavého grafitu s leštěnými paprsky. Také poprvé pro Amarok nabízený metalický lak v barvě zelená Peacock se dodává exkluzivně pro verzi Aventura 190 kW, vyráběnou v Hannoveru. Společně se sportsbarem v barvě karoserie umocňuje sportovní celkový dojem modelu. Kromě toho zůstávají v nabídce na přání dodávané matné laky (šedá Indium, modrá Ravenna) i dosavadní metalický lak modrá Ravenna, který umocňuje exkluzivitu verze Aventura.
Sériová výbava nových modelů Amarok Highline a Amarok Aventura s motorem V6 o výkonu 190 kW zahrnuje mimo jiné bi-xenonové světlomety s LED diodami pro denní svícení. Paket „Světla a výhled“ (s funkcí „leaving home“ a „coming home“, automatickým spínačem stěračů a dešťovým senzorem), mlhové světlomety se statickým přisvěcováním do zatáčky a elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka jsou sériovou výbavou verze Aventura, pro Amarok Highline se dodávají na přání.
Na přání dodávaný kryt ložné plochy Roll Cover, jejíž plocha 2,52 m2 představuje rovněž měřítko v tomto segmentu, je nyní k dispozici ve stříbrné barvě. Roll Cover chrání přepravovaný náklad před prachem, vlhkostí a nežádoucími pohledy kolemjdoucích. Sériová výbava modelu Amarok Aventura byla navíc rozšířena o designový spodní kryt pod přídí vozu, který je též ve stříbrané barvě.
První vozy Amarok s novým vrcholným motorem V6 o výkonu 190 kW budou v prodejní síti značky Volkswagen Užitkové vozy k dispozici od poloviny června. Pick-upy s novým motorem však mohou zákazníci objednávat již nyní. Model Amarok Highline s novým, nejvýkonnějším motorem je v nabídce za cenu od 1 018 610 Kč bez DPH, Amarok Aventura za 1 237 567 Kč bez DPH. Vstupní bránou do světa šestiválců koncernu Volkswagen je Amarok Trendline s motorem V6 o výkonu 120 kW, který je k dispozici již od 691 904 Kč bez DPH.
Volkswagen Amarok se vznětovým motorem V6 přesvědčuje na celé čáře. A to i zástupce mezinárodních médií, kteří v roce 2018 zvolili Amarok – jako jediný model svého druhu – již podruhé „Mezinárodním pick-upem roku“, a to po jeho úspěchu v roce 2010.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.