Volkswagen rozšiřuje svou produktovou řadu o kompaktní crossover T-Roc v rámci největší modelové ofenzivy ve své historii. Nový crossover značky Volkswagen přináší svěží vítr do třídy kompaktních SUV. Nový T-Roc lze totiž v maximálním rozsahu individualizovat a nabízí inovace na základě digitalizace, dokonalé síťové propojení, nejmodernější asistenční systémy, dynamické jízdní výkony a především moderní, expresivní design. T-Roc je automobilem, který se cítí jako ryba ve vodě jak v městském prostředí, tak i v neschůdném terénu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?